e34bmw535i Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hei, skal ha nye fjører på 535'n og lurer på om noen vet noe om disse merkene? Lowtec-1600,- H&R- 2600,- Eibach- 3000,- Hvem av de er verdt prisen? Skal ha de på orginaldempere, og vil at de skal være behagelig å kjøre med men samtidig stive nok til at bilen ikke krenger. Takker for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ØyvindB Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Hvorfor ikke kjøpe sett med dempere og fjærer? Skal du hindre krengning så er M5 krengestag goe greier. Nurburgringpaket staget er det stiveste. Setter du slikt bare bak så vil du få en mer overstyrt bil. Jeg haddet det på min 525 og var storfornøyd. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 kjøpte et sett med dempere og fjærer på gs med merket supersport, var ikke så veldig fornøyd med dem... Så skal sette på orginale dempere igjen og noen andre fjører, men vet ikke hvilket merket Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Kan anbefale H&R på det sterkeste. Har det på min E39 nå og hadde det også på en bil jeg eide før. God kvalitet som varer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 har du orginal dempere også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Originale M-Sportdempere. Litt kortere enn standard. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 26, 2012 hvor mange mm senk var det da? Og ble det bra høyde? Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 40/15 pluss senkeskåler. Skal knipse et bilde i dag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jsjsev Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Hadde også H&R på gamle 520'n min, tok litt tid før det senka til det nivået det skulle, annet en det var det behagelige fjærer sammen med originale dempere. Så bra ut med 19" felger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 40/15 pluss senkeskåler. Skal knipse et bilde i dag. Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e34bmw535i Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Hadde også H&R på gamle 520'n min, tok litt tid før det senka til det nivået det skulle, annet en det var det behagelige fjærer sammen med originale dempere.Så bra ut med 19" felger Hvor mange mm senk hadde du på orginale dempere da? Og merka du noe bunning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 rart at dette er et spørsmål, eibach pro kit (det som senker minst) er kongen av fjærer, som ikke er idiotisk stive. Dog er dempere mye viktige en fjærer (bilstein), krengninshemmere vil jeg nesten også si er det, og m5 stagene er en fin oppgradering. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 40/15 pluss senkeskåler. Skal knipse et bilde i dag. Takker Dagslyset unnslapp dessverre mens jeg var på kurs i ettermiddag så jeg får komme tilbake med bilde i morgen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 rart at dette er et spørsmål, eibach pro kit (det som senker minst) er kongen av fjærer, som ikke er idiotisk stive. Dog er dempere mye viktige en fjærer (bilstein), krengninshemmere vil jeg nesten også si er det, og m5 stagene er en fin oppgradering. Har og hørt at Eibach er det mest komfortable. Har imidlertid bestillt H&R til E38en, siden Eibach (meg bekjent) ikke lager sett som passer til biler med SLS. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kai-P. Skrevet Mars 28, 2012 Share Skrevet Mars 28, 2012 Her kommer bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå