Gå til innhold

E32 740i


Anbefalte innlegg

Deilig bil! Husker jeg var på nippet til å ringe på denne herligheten da den lå tilsalgs på Finn for noen år tilbake!

Kompressor blir meget bra!

Bra du ikkje kjøpte den :wink: Bilen var litt sleten når eg kjøpte den, men den blir bare bedre og bedre :)

Kompressor blir bra, den gjekk veldig godt før kompressor. Så den går nok litt bedre no håper eg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Se der ja! Visste ikke du hadde kompressorplaner.

Vedr. spylervesketank, brukte jeg konsentrattanken som "hovedtank". Må fylle litt ofte, men funker ellers veldig greit. :)

Har ikkje konsentrattanken, Hadde hatt den så ville eg ikkje ha funne den geniale plassen til den orginale.

Fekk plass til den orginale spylertanken bak H.frontlykt uten problem. Litt fomling blei da :wink:

Studerte din plassering av spylertank. Så takk skal du ha for det :D

6jp2yl9b6at11bs51d3s.jpg

Den ligg stødig og godt her. Måtte kappe vekk den utsvulsten som blei festa med ein plastmutter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Såg bra ut dei, men eg beholder nok lyktene sånn som eg har det no ei stund til :)

Dei mørke lyktene som eg har liggande begynner å flasse i lakken, så eg kan jo prøva å skrapa vekk resten, og så lakke øverste delen svart/mørk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den var benka til 245hk på hjula trur eg, før eg kjøpte bilen. Men ka den har i dag veit eg ikkje.

Det var jeg som benka den, 245 på hjula. det var i dynopack, med manuell girkasse.

Skal se om jeg muligens finner igjen de papirene.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...