Gå til innhold

E32 740i


Anbefalte innlegg

Har 4 Stk Borbet A felger (vist bak). Grunnen til at eg ikkje bruker dei framme er at dekka er så ubrukelige å kjøyra med. Holdt nesten på å kjøyra i grøfta i 20kmt pga sporing. Skal bruke opp bakdekka før eg kjøper nye.

Framme: 8.5" x 17 ET12.

Bak: 10" x 17 ET20. = passa ikkje orginalt i innerskjerm.

Dei som står framme på bildene (usikker på navn) skal eg bruka som vinterfelgar.

4 stk - 8" x 16.

Planen var å få godkjent felgane til bilen. litt usikker på borbet felgane pga bakfelgane har subba oppi

lkjosdvg3jzwl0q47p9t.jpg

28tolmu81j9i7f9qi5jp.jpg

57at71792rz3a2wdq8bh.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Då var da påtide å få litt liv i tråden igjen :D

Gjort sida eg fekk bilen:

Kappa 2 ringar på fjørene framme.

Skifta kjølevifta og viskose pga den gamle vifta hadde plutselig mista 2 blad når eg skulle starta den opp ein dag.

Fann ingen skade/merker etter vifta, så eg hadde kanskje flaks ?

Montert ny radiator då den gamle var eit lite hol i og hadde ein knekt slangekobling.

Men når eg fekk den nye radiatoren i posten så fant eg ut at den var forliten. Radiatoren var visst til ein M30 - 610mm brei.

Eg må ha 650mm brei. Men eg fekk den til å passa imens eg får fiksa den gamle.

Rep. eine knappen til klima konsollen. - Den knappen som du velger om du vil ha auto eller overalt.

Når eg trykte inn knappen så ville den ikkje festa seg. Knappen fekk seg ein omgang med liming og masse banning.

Rep. sentrallås motor på passasjer sida.

Fått i meir bass i bilen, og ny cd-spelar.

Bilen skal få full oppgradering i resten av høgtalerannlegget.

Kjøpt nye dekk framme og bak. Dei gamle var visst 12år gamle, ikkje rart dei sporte som bremsesporene i underbokso.

Dekk framme. 235/40 17, - Skulle hatt 45 profil.

Dekk bak. 265/40 17 - Skulle hatt 45 profil der og.

Små valsa hjulbuen bak pga dekka subba litt.

Kjøpt nye diverse klips til bilen. F.eks dei små dekslene til motor-dekslet.

____________________________________________________________

Neste planar er å fiksa den ujevne tomgangen. Den går med 500rpm når er blitt varm. Av og til nermare 400rpm.

Har sjekka alle slangar inn på manifold og tomgangsregulator

Fant feil på slangane inn på frammsida på manifolden, under gassspjeld. Men motoren blei ikkje noke bedre på tomgang.

Sitter å håper feilen ligg i veivhusventilasjons klumpen bak manifold [-o<

Må få bestilt inn deler. Pengane gjekk vekk i ny feil radiator, så eg må venta litt til.

Bremseskivene framme skal få seg ein omgang med dreiing!

Bilen rister noke inni devlen når eg bremser hardt.

Har smørt og dulla med bremsane, men ingenting har hjelpt. Så eg skal dreiie bremseskivene framme i første omgang då eg har sett litt ujevtheiter på dei.

Skifte ratt viss eg får nytt i posten snart.

Det gamle rattet har begynt å danne fotballgummi øverst.

Skinnet er også begynt å bli veldig matt.

Bygga ny eksos frå katt og bakover (når eg får lyst).

Full lakkering når pengane strekker til.

Kompressor kjem etterpå 8)

Til slutt noken mobil-bilder. (uvaska)

trbgwdittkos2146la80.jpg

ajm6e1cpn5yme9hulxh9.jpg

zw0ehv7kkb5qtx9lte8w.jpg

fid6lp504iyi1dqj5vco.jpg

jxqnflv8rlw9ow2pkt20.jpg

Eg elsker denna bilen! Sjølv om den ikkje er heilt perfekt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takkar! :P

Eg er klar over risikoen med å eiga ein 26år gammal tysk bil.

Da kjem nok til å oppstå ein haug med problemer oppover tida, men problem er for å løysast.

Er oppvokst med amerikanske bilar, og eg veit at eg skal ha ein amerikansk bil i seinare levetid.

Og så får du meir erfaring av å skru på tysk bil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er da ikkje breie hjul på no då ?

Dei er jo breiare enn på bildet til hylle.

Prioriterer motor, bil og lakk før felgane i første omgang.

Lakken blir førsteprioritet når pengane kjem :) Koster vel 1 års lærlinglønn å få lakkert bilen ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn skulle den sett ut nå også! Stemme for at du kjøper deg noen breie 17/18-toms hjul!

Den ser nok ganske lik ut no som då, berre at no er den lågare bak og har andre felgar.

Grunnen til at den ser veldig shabby ut på bildene er nok mest pga kameraet: Nokkia 3720, som er min dårligaste mobil til no!

Kanskje bildene blir bedre viss eg tar med eit vanlig kamera? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liten oppdatering.

Eg dreia bremseskivene på jobben. Dreia dei ned til 27mm, minimum er 26. Så eg har ikkje så masse å gå på før eg må byta dei.

Ristinga kom i frå eit hjul, venstre sida framme. Dreia begge sider fordi det var litt kast på høgre sida og.

Null risting etterpå!

Blei også kvitt ein forbanna iriterande "fugle" lyd etter dreiing av bremsane.

Rep. den gamle radiatoren. Det var eit lite hol i plastiken på den som eg tetta med plastik-lim. Får sjå kor lenge da varer.

Skal byta til den gamle radiatoren sånn at eg får på det dekselet som beskytter vifta.

Den nye radiatoren får eg berre selja, eller ta vare på. Den nye radiatoren er til M30 - 610mm brei og ca470 høg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hei. Se der er den bilen jeg har eid lengst av alle mine biler. Til sammen 13 år, og er blitt påkostet mange tusenlapper. Den bilen hadde jeg aldri solgt hvis ikke jeg hadde giftet meg og bor også i Østerrike. Har mulighet til å kjøpe bil der ned til mye billigere pris.

Angående felger, så får du ikke bredere felger enn dette på E32. Jeg prøvde ikke disse felgene selv på denne bilen, og trodde at det ville gå uten subbing. Men det var vel bare å valse inn litt av skjermkanten, tenker jeg. Felgene bak er 10 X 17. Så en tomme bredere enn BBS felgene som Hylle hadde. Dekkdimensjonen skal være 265/40-17 bak. Ikke 45 profil med så brede dekk. 235/45- 17 framme er det vanligste. Du får ta et bilde bak av bilen etter bat du har byttet dekkene, så skal nok folk se at de har brede felger og dekk på den. Og Borbet A felgene ser mye finere ut med senterdekslene på, synes jeg.

Angående bremsene, så måtte de byttes ut til de gamle 7 serie bremsene med 302/28 mm skiver i forbindelse med godkjenningen. Da jeg kjørte bilen i slutten før salget var det null risting i rattet ved bremsing etter at jeg hadde byttet bærearmene framme. Jeg hadde da bene og skikkelig balanserte BBS 17 tommere på. Men du overtok jo noen mye kjipere 15 toms felger til vinterdekkene. Så husk at du har vanlige 740 bremser når du skal bytte skiver en gang.

Veivhusventilasjonsdekselet ble byttet ut med nytt like før du kjøpte bilen.

Kjekt å se at du tar godt vare på den.

Hilsen Eirik.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg trur eg kan ha 45 profil framme og bak, det er plass til det. Vinterdekka som fulgte med bilen er litt større i rulleomkrets, så 45profil meiner eg hadde passa fint.

Skal eg ha andre felger ein gong så blir da et25. Då kunne eg hatt 275/40 17

Pleier å ha senterkoppene på, men dei har visst våre av når eg har tatt bildene :-k

Lurer på ka som gjere at motoren går ujevnt på tomgang viss veivhusventilasjonen var skifta.

Bilen rister litt når står på tomgang, og tomgangen er på 500rpm.

Kanskje feilen ligg i veivsensoren, eller oksygensensorene?

Noken som veit ka "co utslippet" bilen skal ha? Har målt 0,9 co (uten kattalysatorer)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Ein liten oppdatering igjen :wink:

- Eg fekk skifta rattet til eit som var mykje finare. Så no kan eg ratta til eg blir svett.

Men eg må ha tenkt på kvinnfolk når eg monterte da, pga eg tok meg ein kjøyretur uten airbaggen for å få rattet beint på igjen. Då begynte lampen å lysa :x

- Småreparert vindu heisen på førarsida. Vinduet hadde behov for å legga seg oppå pakningen heilt øverst bak. Smørte oppigjen mekanismen og glidarane inni døra, og då blei da veldig bra etterpå. Stoppa jallefal å legga seg over pakningen.

- Stramma kontra-mutteren på styresnekka. Da blei ein hellsikkens jobb til å begynna med, men når eg fant ut korleis eg kunne gjera da så var da lett.

Eg måtte prøva og feila noken gongar. Var veldig trangt mellom eksos manifold og snekka.

Måten eg løyste da på var å skru laust begge fremre motorfestene, og så løfta eg motoren til den stoppa. Bøygde vekk varmedekselet til snekka, og fant meg rette verktøy for å løysa og skru på kontra-mutteren.

Så no er det veldig lite dødgang i ratt. Eg er fornøygd jallefal :wink:

--——----------------------------------------------

- Vurderer å bestilla 850 csi bremsar. Framme til å begynna med, pga eg dreia vekk masse på bremseskivene framme. Så eg må ha nye skiver snart uansett.

850csi br-skivene framme er 345mm m/4stempla calipper. Så eg håpar dei passer i 17" hjul.

Har lyst på noken 18" hjul med store felgbrønnar. Men eg trur eg må spinna opp 17" dekka først.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...