T. Thøgersen Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Tiden er inne for nye R888 til banebilen, og jeg lurer på hvor folk kjøper sine dekk? Så dekkonline har R888 nå, men de var langtfra på billigsalg. Dim er 205/50-15, forøvrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Ser ut som de har blitt dyrere. Blitt ca 300,- dyrere pr dekk hos camskill.co.uk kontra sist jeg kjøpte. Tipset er å handle Nitto NT01 fra f.eks onlinetires. $135 pr dekk i din dim, hvilket er under 800,- dekket akkurat nå. Blir jo litt i frakt og moms, men likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet Mars 26, 2012 Share Skrevet Mars 26, 2012 Har hørt litt ymse om nitto dekkene, lyst å dele noen erfaringer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hagenisse Skrevet Mars 27, 2012 Share Skrevet Mars 27, 2012 Oppleves omtrent som R888, hvilket ikke er så snodig da det i praksis nesten er samme dekket med annet mønster. Rundetidene mine var omtrent identiske (men var jo to forskjellige sesonger, så helt sammenlignbart var det ikke). De føltes for meg noe bedre på tørt, og noe dårligere på vått. Sikkert mest pga mønsteret tar dårligere unna vann, men er mer stabilt når det blir varmt. Til prisen er det ingenting å lure på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T. Thøgersen Skrevet Mars 27, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 27, 2012 Da får jeg prøve det kanskje da, virker jo å være hyggelig priser ihvertfall. Takk for tips! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå