Håvard P Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 passforma er bra, er heller det jeg svarte på pm jeg tenker på åja, starks ferdig med det jeg nå, maskinist eller styrmann du skal gå da ? Maskinist Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 (endret) Diffen som skal på. Ratte som skal på. Div deler. Endret Januar 13, 2017 av Håvard P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skaar Skrevet Mai 21, 2012 Share Skrevet Mai 21, 2012 Skal fylle med her Regna me den skal senkast godt nedpå? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Skal fylle med her Regna me den skal senkast godt nedpå? Stemmer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 21, 2012 Hadde meg ein tur på gs i Bud og handla litt deler til understellet i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Ikke lett å få gjort noe som helst på en dag som dette .. (20 grader og sol) Fekk tatt ut takluka. Det som var av rust på takluka. Min gode medhjelper Begge bune bak må pussest og sparkles. Tidligere arbeid som må fiksest på.' M tech vingen som skal på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Hva synest folk om vingen ?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
r_tranoe Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 min mening om vingen er at jeg synes den passer kjempe bra. Jeg liker m-tech II vingen kjempe godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sund.M3 Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 min mening om vingen er at jeg synes den passer kjempe bra.Jeg liker m-tech II vingen kjempe godt +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Liker! Orginal eller glassfiber? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Liker! Orginal eller glassfiber? Orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HypeTraxX Skrevet Mai 22, 2012 Share Skrevet Mai 22, 2012 Okey. Jeg har også det! Ble da tipset om at man bør være forsiktig og ta opp bakluken uten og ta den i mot. For tyngden på den orginale vingen gjør at den kan ødelegge ved hengslene! Hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 22, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2012 Okey. Jeg har også det! Ble da tipset om at man bør være forsiktig og ta opp bakluken uten og ta den i mot. For tyngden på den orginale vingen gjør at den kan ødelegge ved hengslene! Hehe Er ikke noe lett vinge nei Men takk for tipset ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Håvard P Skrevet Mai 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Mai 23, 2012 Hmm. Hva mener dere om azev ??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Mai 23, 2012 Share Skrevet Mai 23, 2012 samme som jeg sa på pm;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå