Nautiluz Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Tenkte jeg kunne informere om at det blir arrangert cannonball run i Sverige i år! Har selv meldt på meg på. Hadde vært morsomt om noen norske også hadde blitt med Facebook: http://www.facebook.com/RouteofSweden Hjemmeside: www.routeofsweden.com Film fra fjorårets: http://vimeo.com/36866424 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hadde sikkert vært tøft, synd jeg ikke har bil til det Vitner litt om hvor mye friere Sverige er enn Norge, når de kan arrangere slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 Kan jo arrangere det i norge også. Er jo ikke noe mere enn noen hotellrom litt banekjøring og noen kvelder med fest Resten er jo opp til hver enkelt.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Jeg har ikke rask nok bil... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thommas88 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Hadde jo vert morro å få til noe med de som ikke har Nissan gtr for å si det pent. Men da forsvinner vel litt av poenget kanskje ? kolonnekjøring 12 mil hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 er det krav om dyr/ekslusiv bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 Ingen krav til superbil nei...men koster 18500sek å melde seg på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Farrukh M Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 .......etter å ha lest prisen har begynt å tenke mer på miljøøøøøøø.heheh Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet April 5, 2012 Share Skrevet April 5, 2012 jeg også ble veldig glad i å spare km på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå