Andreas1448 Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Bimmers har visst MISTET brukeren min, slik at jeg måtte lage ny her forleden. Greit det, men nå kommer jeg såvidt inn med den nye også?? hva skjer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Hva var brukernavnet ditt på den forrige brukeren din? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 andreas1448 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 tuller med? brukeren og innleggene er der dem. Kanskje bimmersmoderatorene har forma en konspirasjon for å ta deg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Ser ikke noe feil med nevnte bruker, nei. Send gjerne e-post til support@bimmers.no dersom slike problemer oppstår, så skal vi gjøre det vi kan for å få ordnet opp i det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas1448 Skrevet Mars 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 29, 2012 mail sendt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet Mars 29, 2012 Share Skrevet Mars 29, 2012 Mail besvart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå