Skands1 Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Da er X5-en byttet ut til fordel for en 2011 F11. Sophistogrå met. På vei fra Tyskland og ankommer rett over påsken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Sweet! Info? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mars 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2012 Er en 525d og ganske godt utstyrt. Hadde en del på lista mi som var et 'must' når jeg skulle finne bilen: - M-pakke - Active Steering - Brunt interiør - Navi proff - HeadUp display - Comfort seter .. og ellers var jeg nokså åpen. Bilen har dessuten panorama, sportsautomat, filskiftevarsler, ryggekamera, USB ++ Står en del på utstyrslista fra Tyskland som jeg ikke engang vet helt hva er for noe, så det får bli en bonus Bilde av interiør: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Du blir fornøyd Og den fargen på interiøret er vanvittig flott, gir et eksklusivt inntrykk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Så ut som en pen bil. ...men hvorfor står det en hest på taket? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Nyyyydelig bil. F11'ene er vel noe av det lekreste BMW har per dags dato! Hest er vel noe av det som står på utstyrslisten på tysk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Så ut som en pen bil. ...men hvorfor står det en hest på taket? den står ikke på taket på bilen da, den står sammen med grisen og kua eller hva det er.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 30, 2012 Share Skrevet Mars 30, 2012 Gratulerer med flott bil, med "riktig" motor Jeg liker personlig ikke brunt interiør, men det er jo smak og behag. Ellers virker jo bilen veldig godt utstyrt, og fargen utvendig er blant de peneste til F10/F11. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m-blå Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med nydelig bil! Har selv gått fra E53 og over til F11, du kommer ikke til og bli skuffet! Ser også at du har fått med deg aktiv cruisecontroll Nydelig farge på bilen. Hadde ikke jeg gått for AW, hadde det blitt samme farge som deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med flott bil, med "riktig" motor Jeg liker personlig ikke brunt interiør, men det er jo smak og behag. Ellers virker jo bilen veldig godt utstyrt, og fargen utvendig er blant de peneste til F10/F11. Takk takk Er jo litt 'spesielt' interiør som ikke er det mest vanlige, men var på utkikk etter denne fargen etter å ha sett denne kombinasjonen på en tidligere F11. Synes brunfargen kommer mye mer 'riktig' fram i virkeligheten enn på bilder, og er spesielt spent på hvordan interiøret blir i kombinasjon med atmosfærebelysningen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Min far hadde en GT med samme fargekombinasjoner, den er helt nydelig. Når du låser opp bilen på kvelden, og lyset kommer dempet på!! og lyser opp interiøret, da blir du glad Og det ser MYE bedre ut i virkeligheten, en på bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kønig Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Gratulerer med ny bil! Den så meget bra ut! Jeg synes egentlig litt synd på deg som må vente til over påske før du får den hjem! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Takk takkEr jo litt 'spesielt' interiør som ikke er det mest vanlige, men var på utkikk etter denne fargen etter å ha sett denne kombinasjonen på en tidligere F11. Synes brunfargen kommer mye mer 'riktig' fram i virkeligheten enn på bilder, og er spesielt spent på hvordan interiøret blir i kombinasjon med atmosfærebelysningen... Jeg så en F10 med slikt interiør og atmosfærebelysning hos BMW forhandleren, og det gjorde seg veldig bra. Og, for all del; det er en lekker kombinasjon som jeg synes det er tøft at noen velger, jeg ville bare ikke gjort det selv.. Ellers kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg å byttet motor med deg. 3 liters diesel gir et helt annet skyv enn en "sur" 2 liter... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skands1 Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 Takk takkEr jo litt 'spesielt' interiør som ikke er det mest vanlige, men var på utkikk etter denne fargen etter å ha sett denne kombinasjonen på en tidligere F11. Synes brunfargen kommer mye mer 'riktig' fram i virkeligheten enn på bilder, og er spesielt spent på hvordan interiøret blir i kombinasjon med atmosfærebelysningen... Jeg så en F10 med slikt interiør og atmosfærebelysning hos BMW forhandleren, og det gjorde seg veldig bra. Og, for all del; det er en lekker kombinasjon som jeg synes det er tøft at noen velger, jeg ville bare ikke gjort det selv.. Ellers kunne jeg mer enn gjerne tenkt meg å byttet motor med deg. 3 liters diesel gir et helt annet skyv enn en "sur" 2 liter... I faktisk ytelse så er vel 520d sin firer nokså lik 525d sin sekser, men enig i at 3-literen gir et helt annet skyv og jeg synes den gir en helt annen opplevelse av å kjøre. Litt vanskelig å sette ord på hva som føles så forskjellig Men nå det er sagt så er det jo ikke sånn at den 'blåser' en 520d.. Tror de går nokså likt. Så sånn sett er det jo rene 'galskapen' å betale så mye mer for å få 3-literen... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
caaatooo Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 I faktisk ytelse så er vel 520d sin firer nokså lik 525d sin sekser, men enig i at 3-literen gir et helt annet skyv og jeg synes den gir en helt annen opplevelse av å kjøre. Litt vanskelig å sette ord på hva som føles så forskjellig Men nå det er sagt så er det jo ikke sånn at den 'blåser' en 520d.. Tror de går nokså likt. Så sånn sett er det jo rene 'galskapen' å betale så mye mer for å få 3-literen... 520d fungerer mer enn greit til "vanlig" kjøring, og man klarer lett å miste lappen med den. Nok skyv til forbikjøringer, og veldig økonomisk i drift. 525d er slikt sett kanskje ikke så veldig mye kvikkere til hverdagskjøringen, men det er som du sier; det er vanskelig å sette ord på det, men det føles bare forskjellig Lyden er jo også et eget kapittel. Kupéen på F10/F11 er jo heldigvis godt lydisolert så "dieselkaklingen" fra fire sylindreren høres knapt inn (selv ikke under maks pådrag), men når man står utfor bilen så høres "kaklingen" påtrengende sammenlignet med 525d. 525d er jo også en motor hvor du kan få hentet ut godt med ekstra hestekrefter hvis du ønsker det, slik at den blir veldig spenstig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå