Gå til innhold

Hardtops E30 Superduper


Hardtop
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 419
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Ok, så utbyggere utgår kanskje det da.

Enig i at det er finere uten...

Problemet er ikke å skaffe tynnere spacere, og valsing hjelper nok ikke nok.

Jeg har bestemt meg for å gjøre det enkelt. :-)

1. Kun felger 7000,-

2. Komplette hjul m. dekk 10 000,-

3. Beholde de til jeg får bruk for de. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 4 weeks later...

Begge tomler opp! Dette er en av de mest gjennomførte prosjekter jeg har sett. Så bare på den aluminiumssveisinga du gjorde i starten her, at du har peiling, også kunne du det ikke fra før engang?! Det er bare å gå ned på kne, jeg lærer gjerne av deg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Begge tomler opp! Dette er en av de mest gjennomførte prosjekter jeg har sett. Så bare på den aluminiumssveisinga du gjorde i starten her, at du har peiling, også kunne du det ikke fra før engang?! Det er bare å gå ned på kne, jeg lærer gjerne av deg :)

Tusen takk, ikke glem at bilder kan velges med omhu. Har ødelagt mye alu underveis også. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Har ikke skjedd så mye spennende her i det siste. Funnet ut at det ikke blir tid til hellakkering nå, så da har det blitt litt flekking med sprayboks. :-)

En fordel med litt sådær finish på bilen, er jo at jeg ikke behøver å ta livet av meg om jeg skulle ha et uhell på banen...

Snart klar for E30Meet nå! :-)

qsgrfyl830tsugty264q.jpg

xdm2mrzqgq23gzsyylju.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd så mye spennende her i det siste. Funnet ut at det ikke blir tid til hellakkering nå, så da har det blitt litt flekking med sprayboks. :-)

En fordel med litt sådær finish på bilen, er jo at jeg ikke behøver å ta livet av meg om jeg skulle ha et uhell på banen...

Snart klar for E30Meet nå! :-)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ser bra ut, men trodde du skulle kommet på BMW CCN treff Rudskogen i helga?

Uansett ses på E30Meet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Knall fin bil :) hva ville du sagt den er verdt ?

Vet sannelig ikke. Den er jo ikke godkjent med S50 ennå, men etter det er i orden vil jeg jo tro den bør være verdt litt? Hva ville du tro er en omtrentlig pris på denne, godkjent? Ærlig og ryddig bil, men kan trenge en hellakkering for å bli 100%.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke skjedd så mye spennende her i det siste. Funnet ut at det ikke blir tid til hellakkering nå, så da har det blitt litt flekking med sprayboks. :-)

En fordel med litt sådær finish på bilen, er jo at jeg ikke behøver å ta livet av meg om jeg skulle ha et uhell på banen...

Snart klar for E30Meet nå! :-)

[ Bilde ]

[ Bilde ]

Ser bra ut, men trodde du skulle kommet på BMW CCN treff Rudskogen i helga?

Uansett ses på E30Meet :D

Kom hjem fra ferie på lørdag. :-)

Var innom en tur og kikka litt på søndag, men kjørte diesel/touring/automat så banekjøringen utgikk.

Du holdt bra tempo så jeg. Faktisk får jeg den følelsen hver vår når jeg er tilskuer på første treffet, at "fanken hvor fort folk kjører, her tør jeg ikke å blande meg inn." Men når jeg er der ute, går det jo allikevel greit. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...