Hardtop Skrevet Desember 14, 2012 Forfatter Skrevet Desember 14, 2012 Er den der direct fit mot bmw sine orginale koblinger på bremserør eller er det mye overganger og slikt som trengs? vurderer å bytte ut reduksjonsventilen min med en sånn.. Den skal være med de rette gjengene og konen iflg Ireland eller Turner.
bimmerfun Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Dette var en skikkelig bra tråd Perfekt bil du har !
hamansen Skrevet Desember 14, 2012 Skrevet Desember 14, 2012 Tittelen "superduper" er så absolutt passende
Kjellsen Skrevet Desember 30, 2012 Skrevet Desember 30, 2012 Hel rå bil Liker arbeidet ditt! Så hvordan går det her?
Hardtop Skrevet Desember 30, 2012 Forfatter Skrevet Desember 30, 2012 Takk takk. Det har ikke skjedd så mya ennet enn at jeg har bestilt en del goodies fra Turner, AKG og koed. Stag mellom fjærtårnene, camber/spissing justering bak, Alpina oljefilterlokk med uttak til trykksensor og tempsensor ++ Har trukket bremserør inn i kupeen og ut igjen, slik at bias justeringen kan monteres mellom setene. Her er inngående bremserør, og ferdig hull til det utgående. Får skru opp tempoet litt nå, er jo snart vår.
Hardtop Skrevet Januar 8, 2013 Forfatter Skrevet Januar 8, 2013 Får du kjøre med originale bremser bak eller? Vet ikke om de hadde godtatt det. Jeg har søkt om Boxsterbremser rund baut.
HåkonE34 Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Morsom lesning, bodde tidligere på samme felt. Siklet mye på denne bilen da du kom kjørende forbi!
Torek Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Dette er utvilsomt den mest interessante tråden jeg har lest på lang tid her inne. Vanvittig morsomt at du dokumenterer så mye som du gjør med både bilder og tekst. Bilen har jo blitt helrå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå