Larsegutt Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Artig tråd! Creed for god beskrivelse å bilder Liker oppgraderingene du skal til med, tenker du merker god forskjell når den står klar til våren!
Hardtop Skrevet Januar 9, 2013 Forfatter Skrevet Januar 9, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! E30Meet meldte forøvrig på Face i dag at jeg er superkul, så da vet dere det. Har fått gjort litt på bremserørtrekkingen inn i bilen siden sist, ellers litt trått. Venter på litt deler også, så derfor står det litt stille. Her er i hvertfall tur og retur til biasventilen som skal monteres mellom setene på plass. Silverboy spurte tidligere om gjengene på ventilen passet direkte mot niplene til BMW. Det gjør det ikke, til tross for at det står det hos Turner. Jeg må nok få tak i en overgang, eller andre nipler. Regner med at Kollevold kan fikse. Ellers tar jeg gjerne imot tips om flink lakkerer i østlandsområdet som kunne tenke seg å hellakkere denne. Bør være litt nøye, og helst ikke koste en milliard. Samme farge som nå, Lazurblau.
e30meet Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! E30Meet meldte forøvrig på Face i dag at jeg er superkul, så da vet dere det. . Morra mi har sagt at et er viktig å ta vare på de eldre og gi dem gode komplimanger.
Pedi Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Morra mi har sagt at et er viktig å ta vare på de eldre og gi dem gode komplimanger. Hahaha! Aha, var det derfor jeg også fikk så fine tilbakemeldinger?
JulianS Skrevet Januar 9, 2013 Skrevet Januar 9, 2013 Kan ordne billig lakkering, ikke i boks, men med tynnerbasert lakk og Våtsliping og polering Blir like fint som i boks, dyktig lakkerer..
Hardtop Skrevet Januar 10, 2013 Forfatter Skrevet Januar 10, 2013 Kan ordne billig lakkering, ikke i boks, men med tynnerbasert lakk og Våtsliping og polering Blir like fint som i boks, dyktig lakkerer.. Takk, har det i bakhodet. Det blir i såfall ikke aktuelt før om et par mnd tenker jeg.
Silverboy Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Takk for hyggelige tilbakemeldinger! E30Meet meldte forøvrig på Face i dag at jeg er superkul, så da vet dere det. Har fått gjort litt på bremserørtrekkingen inn i bilen siden sist, ellers litt trått. Venter på litt deler også, så derfor står det litt stille. Her er i hvertfall tur og retur til biasventilen som skal monteres mellom setene på plass. [ Bilde ] Silverboy spurte tidligere om gjengene på ventilen passet direkte mot niplene til BMW. Det gjør det ikke, til tross for at det står det hos Turner. Jeg må nok få tak i en overgang, eller andre nipler. Regner med at Kollevold kan fikse. Ellers tar jeg gjerne imot tips om flink lakkerer i østlandsområdet som kunne tenke seg å hellakkere denne. Bør være litt nøye, og helst ikke koste en milliard. Samme farge som nå, Lazurblau. Fiffig at det ikke passer når de skryter av akkurat det. Hva har den slags gjenger? 1/8npt og bilen har m10 1.0?
Hardtop Skrevet Januar 20, 2013 Forfatter Skrevet Januar 20, 2013 Jeg er ikke sikker på hva slags gjenger det er. Noe av problemet er også at det er dypt ned til setet, og at gjengestykket tydeligvis er konet slik at nippelen etterhvert går trangt. Løsningen ble å kjøpe et nippelsett på Biltema, hvor 3/8x24UNF ((10x14,4) Står begge deler) passer i overgangen som følger med ventilen. Overgangen er dessuten til dobbelkonet rør, noe selve ventilhuset ikke er. Denne passer: Posisjon J: Har da fått plassert justeringen mellom setene, slik at jeg kan surre til bremsebalansen etter vær og føre. Skjuler rørene under teppet, og ventilen delvis under konsollen. Ellers begynner det å dra seg til under, med montering av deksler og slikt.
R Andersen Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Bør jo skrape bort asfaltmattene når du først har demontert gulvteppet. Du bygger vel racebil..?
destroyy Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Å eventuelt støy han får av å fjerne det er vel ikke så farlig heller, eldre herremenn hører jo ofte dårlig å
Larsgunnar Skrevet Januar 20, 2013 Skrevet Januar 20, 2013 Strøkent arbeid her, Hardtop! Liker det jeg ser
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå