Silverboy Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 H*v*te å du hadde godt driv gjennom svingene.. Trodde jeg ble forbikjørt av toget under en spasertur Hva hadde du på runden?
Hardtop Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Hehe, det var sikkert rett før jeg dro av i svingen ved gamle depotet. Tok ingen tider, litt uvant med bremser som virker skikkelig. Bra skyv på touringen på strekka så jeg.
ehrnst Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Ble du spurt om utveksling Harald? Jeg satte min i benken, og fikk samme antall hk i motor som jeg hadde i dynapack på hjul, med 50% lavere boost... Lurer på om danskene og jeg snakket forbi hverandre. Hehe
Silverboy Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Hehe, det var sikkert rett før jeg dro av i svingen ved gamle depotet. Tok ingen tider, litt uvant med bremser som virker skikkelig. Bra skyv på touringen på strekka så jeg. Hehe, var lett å merke forskell på dere som kjørte r-dekk og oss med ling long.. Føltes jo som olje på hjula Prøvde å være snill å holde meg bak på strekkene etter at dere rasebilsjåfører hadde passert
Hardtop Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Ble du spurt om utveksling Harald? Jeg satte min i benken, og fikk samme antall hk i motor som jeg hadde i dynapack på hjul, med 50% lavere boost... Lurer på om danskene og jeg snakket forbi hverandre. Hehe Nei, ikke annet enn at jeg fortalte at det var 1:1 på femte. Thorbiss bremsa også mistenkelig lite effekt, så det kan jo være noe avvik ute å går.
ehrnst Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Han startet å bremse min på 5 og, så sa jeg at 4 var 1:1. Da tok vi et rep der også. Usikker på hva som skjedde. Jeg tok den egentlig bare i for å kunne logge litt på full last
T. Thøgersen Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 De 2 compactene bremsa hhv 148 og 146 motorhk, vil ikke det var tro det var veldig streng rulle da. Jeg for min del er fornøyd hvertfall.
ehrnst Skrevet Juni 21, 2013 Skrevet Juni 21, 2013 Jada, er nok ikke rulla, men heller kommunikasjonsproblemer. I papirene mine står det 3.23 som utveksling. Regner jeg om til 3.73 ville jeg hatt et mer realistisk tall:)
Hardtop Skrevet Juni 21, 2013 Forfatter Skrevet Juni 21, 2013 Så han burde egentlig vite riktig diff. utveksling for å få korrekte tall? Da kan jo det forklare hvorfor Kjell-Otto fikk 303 hk ut av sin S50, og jeg bare 293. Hvordan regner du om, Ehrnst?
Hardtop Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 skjer noe her da ? Her er det ferie. Har begynt å telle litt på knappene om jeg skal selge snart. Føler jeg er litt ferdig med denne blå, har liksom ikke noe mer å gjøre med den uten å endre masse. Så har jeg jo den røde som står og venter.... Dilemmaet er om jeg skal selge som den står, godkjent med M50 (men godkjent søknad på S50 med Porschebremsene) eller om jeg skal beholde den litt til. Da vil jeg i såfall lakkere den, og få den godkjent med S50 før salg. Den er faktisk klar til visning, bortsett fra eksosanlegg. Den er vel en del mer verdt ferdig godkjent. Blir kanskje det siste. Ellers regner jeg med å få kjørt litt på E30Meet på Våler. Kommer du på Våler?
Kristov Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 skjer noe her da ? Her er det ferie. Har begynt å telle litt på knappene om jeg skal selge snart. Føler jeg er litt ferdig med denne blå, har liksom ikke noe mer å gjøre med den uten å endre masse. Så har jeg jo den røde som står og venter.... Dilemmaet er om jeg skal selge som den står, godkjent med M50 (men godkjent søknad på S50 med Porschebremsene) eller om jeg skal beholde den litt til. Da vil jeg i såfall lakkere den, og få den godkjent med S50 før salg. Den er faktisk klar til visning, bortsett fra eksosanlegg. Den er vel en del mer verdt ferdig godkjent. Blir kanskje det siste. Ellers regner jeg med å få kjørt litt på E30Meet på Våler. Kommer du på Våler? Kjør på sistnevnte alternativ - da får du mer kroner til å bygge den røde Hvis det som stod i en annen tråd med den brune mtech2 s50b30 som lå til 120k, at den ble solgt for 175k, så bør du får greit betalt for din også.
Hardtop Skrevet Juli 19, 2013 Forfatter Skrevet Juli 19, 2013 Det var en høy pris, men det er jo Mtech 2 også. Byggekostnaden på min er etterhvert temmelig solid, men man får jo ikke igjen pengene man bruker på å bygge hobbybil uansett. Markedet bestemmer jo prisen, men jeg ser for meg et sted mellom 100-150 000,- med div. banehjul/gatehjul/understell/bremser, avhengig av godkjent eller ikke. Dersom jeg selger den uten S50 godkjenning får heller M50 motor følge med. Får vel uansett satse på å bruke den litt før den selges.
Kristov Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Din er såpass velbygd med gode løsninger at du får minst like mye
Hawkon88 Skrevet Juli 19, 2013 Skrevet Juli 19, 2013 Er det ikke bedre å ta vare på den da- så du får brukt den litt? Jeg tror du kommer til å angre hvis du selger..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå