m0lliz Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Flyttet til proskjekter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Mars 31, 2012 Forfatter Share Skrevet Mars 31, 2012 trenger panser, bakluke og m-front. om noen har så skrik ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 31, 2012 Share Skrevet Mars 31, 2012 Blir villt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Vilt og vilt, det blir hvertfallbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Trenger deeeeler!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 , Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Da har jeg vært og handlet bil igjen og denne gangen ble det en is coupe som bærer STORT preg av og ha vært ungdomskjørtDet er utrolig hvor mye de klarer og rassere biler, har hatt bilen ei uke nå og skjønner det fortsatt ikke. Hvertfall! planene for bilen er jo forsåvidt mange, men til og starte med så må jeg få den i god teknisk stand. Dette må jeg ha: panser bakluke frontfanger framskjermer diffouser eksos sommerfelger ratt hellakkering m3 listverk +++ [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] [ Bilde ] Setter veldig stor pris på om dere kommer med innspill i hva og hvilke ting jeg skal gjøre, for selv er jeg veldig usikker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Her klikka vist noe tror jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hsd Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Såg at m-teknikk.no elns hadde beste typen replicafanger til 1400. Den lyse typen hvor alt inkl cupvingen er avtakbart Listene til koed er også veldig greie, litt småstyr å få dem på, men da sitter dem til gjengjeld veldig godt. Står det mtech bakfanger på bilen fra før, synest det var litt vanskelig å se. Kjøp da ivertfall både fanger og diffuser dersom du skal ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Såg at m-teknikk.no elns hadde beste typen replicafanger til 1400. Den lyse typen hvor alt inkl cupvingen er avtakbart Listene til koed er også veldig greie, litt småstyr å få dem på, men da sitter dem til gjengjeld veldig godt.Står det mtech bakfanger på bilen fra før, synest det var litt vanskelig å se. Kjøp da ivertfall både fanger og diffuser dersom du skal ha Takk:-)da var fanger bestilt. Skal hente panser i morgen. Har muligens skaffet meg sort taktrekk også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julian Sommer Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Spent på å se hva som skjer med denne Lyst på en slik selv, så følger med her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ziroh Skrevet Juli 24, 2012 Share Skrevet Juli 24, 2012 Er det snøøøø på bildene? D: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Er det snøøøø på bildene? D: Snø på bildene ja:D den har bare stått i garasjen til nå så tenkte jeg skulle begynne med den nå, som jeg har tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m0lliz Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Spent på å se hva som skjer med denne Lyst på en slik selv, så følger med her Får litt fortgang på ting når jeg kommer hjem så blir det mye updates:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå