Gå til innhold

Stjålet!!!!!!! E30 M3 1988 modell hvitfarget

Share

Anbefalte innlegg

• Svar 49
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

De har tatt med seg noen løse deler til Cosworthen. Bl.a girkasse, eksosanlegg, nøkler, ++++

Så de har gjort stor "skade" for meg på denne bilen også.

Og at de "kun" har tatt M3'en og R1'en er igrunn massevis.

Det er bare en ting å si.

Kapp av fingrene ved håndleddet så de kan leve med de stumpene som blir igjen resten av livet sitt. Jævla pakk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er forjævlig at sånt avskum ikke kan la andres ting være i fred! Men som en annen her sa, så er sjansen stor for at tyvegodset nå befinner seg en plass i øst-europa nå. Men kan nok lønne seg å holde et øye med finn og autodb, man vet aldri.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff sure greier..!Sjeleglad jeg ikke har opplevd noe sånt!

Når det er sagt så virker jo dette ganske så organisert/planlagt.Det er ikke bare hvem som helst som bryter seg inn i et random hus for så å stikke av med en M3 + en sykkel+girkasse,eksosannlegg og en masse andre ting!

er vell ikke plass til en girkasse,eksosannlegg++ i bagasjerommet til en m3!tviler på at noen har kjørt avgårde med sykkelen med ene hånda og holdt eksosen i andre hånda :P Dette sier meg at de iaf har vært 3stk eller at vedkommende har hatt en stor henger med seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å lese sånt nå! Sto en blå sprinter eller lignende med østeuropeiske skiter på tomgang et par min. utenfor garasjen min her på Nøtterøy tidligere i dag som kjørte avgårde med en gang jeg smatt hodet ut.. Lurer på å skaffe meg overvåkning inni garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Liker ikke å lese sånt nå! Sto en blå sprinter eller lignende med østeuropeiske skiter på tomgang et par min. utenfor garasjen min her på Nøtterøy tidligere i dag som kjørte avgårde med en gang jeg smatt hodet ut.. Lurer på å skaffe meg overvåkning inni garasjen.

Kanskje på tide å rigge seg til med feltseng og hagle i garasjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eller våpen med skarp ammo! Funker like så greit det

il_fullxfull.307715381.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fy søren og frekke folk kan være!!

Mest redd for at det er noen øst-europeere, de stjeler og gjør innbrudd hele tiden, i fjord var det 25 innbrudd på en mnd i området jeg bor, og det sier litt! Virker som at de følger med på folk og vet når de er borte, faens pakk!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Jeg har blitt frastjålet en del ting i hus og hjem samt ting i garasje.

Jeg kjøpte denne bilen av Kristian her på forumet.

Se min signatur for bilder av bil også.

Bilen er stjålet i tidsrommet 14.03.12 - 28.03.12.

Tyvene har brutt seg inn i bolig først, dermed funnet nøkler til det meste av ting jeg eier.

Hentet bil i garasje og enten hatt bil på transport tralle eller kjørt av sted.

Jeg holder til i skien i Telemark.

Jeg har også blitt frastjålet nøkler til andre kjøretøy.

Nevner også at det har blitt stjelt en yamaha YZF R1 med reg. nr. UC 5673

Sykkelen er blå og er en 2000 modell.

Lett gjenkjennelig på effektanlegg fra two brothers racing, samt et spesielt undertray.

Det er også byttet ut mye detaljer på sykkelen slik som blå alu, bolter, muttere, skruer, styrelodd, styredemping, ++

Legger ut bilder her også fra siste gang det ble tatt bilder av bil og sykkel.

Det er slik de også så ut da de ble stjålet.

o7x4wpeojvua5kq31rjz.jpg

2v8rwx3ilpbdgtcr2ihn.jpg

8k38bww0i7g0o06v01g2.jpg

otsvpz7rb729sp0p5hum.jpg

3y7kud307xs0mzsl1y5c.jpg

fu80fqex7wdiyq3l0mwy.jpg

s972z5u1i1obmt97e6q2.jpg

8dyafv9bh93wt211b94h.jpg

3xconqbmr4s7rqqhh263.jpg

ykehsc9e3ipdms47xn17.jpg

Kontakt meg på PM eller tlf 95158451 hvis du har noe å bidra med slik at disse kan bli funnet.

garantert lokale dette, er så sinnsykt mange som driver med bmw her at det er umulig/farlig å mistenke noen, men ville nok begynt å fiska litt blant de litt eldre som som bygger litt seriøse biler her i distriktet, vil ikke navngi noen men er jo "noen"rundt her som holder på...... er jo mange som ikke henger på forumer i det hele tatt.... folk som jobber på verksteder, tar eu kontroller osv som samler på regnr å tipser om spesielle biler osv

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter med en liten følelse av at de såkalt lokale gutta har byttehandler på gang, så slikt som dette forsvinner nok over fylkesgrensa før det omtrent blir stjålet.

Ikke så lett og få tilgang til eventuelle opptak fra eventuelle bensinstasjoner rundt om heller dessverre, da det i slike tilfeller er slikt man kan drive frem opplysninger som blir snappet opp av disse.

Har selv vært med på og få oppklart ett tyveri av båt for en del år siden, og det ble løst takket være bekjente som jobber og har tilgang på overvåkningskameraer på diverse plasser.

Tidkrevende, og ikke minst kjedelig, men pokker så artig når det gir resultat.

Nevnte sak ble aldri en politisak for og si det slik.

Anyway. Har du i det hele tatt en mulighet til og få innsyn i slike opptak, så kan det være en liten mulighet for og snappe opp viktig info.

Lykke til.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

utrolig trist å høre dette. skulle gjemt en gps sender i bilen et sted. så når den blir stjålet skrur man det på og finner den. tror det er den eneste måten man kan føle seg 100% trygg på

håper du får tak i de #&%/" som gjorde dette

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ahhh den er faen kjip ass, det der skjedde med meg å for noen år siden bare med mopeden min. fikk aldri den igjen. men håper du har forsikra dette her. sånn at du får igjen i alle fall. det som er kosta på. stod vell i garasje så går vell på innbo da. uannsett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...