Re4lP0wer Skrevet April 1, 2012 Skrevet April 1, 2012 Etter at savnet for en e30 blei for stor, reiste jeg på lørdags formiddag om hentet meg en. Dog bare en 318, men fortsatt en e30 touring! Her er noen bilder fra lørdag: Har ikke noen syke planer for den her. (enda ) Første jeg skal gjøre er å eu-godkjenne den. Som forhåpentligvis blir i morgen eller tirsdag. Håper og slippe unna med ikke alt for mange feil . Etter det så er det bare å få den ordentlig i bakken med noen borbet felger, sote ruter, på på IS.leppe, skifte ut krom-grillen OG få tatt det som er av rust (overflate) og lakka
Re4lP0wer Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Da fikk jeg brukt påskeferien til litt skruing og klargjøring til EU. Fikk den inn på EU forrige tirsdag og der fikk jeg følgende mangler : - Feil dekk - slitt/gåen bærekule - feste batteriet - stille lys forann. Vil jo påstå at jeg slapp ganske greit unna. Men tanke på at den ikke har vært på veien på mange år. Var på ettervisning så fort det åpna etter påske (tirsdagen). Og da blei den jaggu EU-godkjent Nå er det bare og vente på melding ifra biltilsynet om at skiltene har kommet
///FredriK.S Skrevet April 11, 2012 Skrevet April 11, 2012 Så jo meget pen ut denne Du hadde den hos stensrud mekk på eu?
Re4lP0wer Skrevet April 11, 2012 Forfatter Skrevet April 11, 2012 Takk takk Men, hjelper ikke med eu-godkjent bil når motoren har stoppa . Håper dette bare er bensinpumpa. Hadde den til eu-godkjenning hos Willy Bamle.
Re4lP0wer Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 Da var skilter og alt i orden Fant noen felger også. Mangler bare å få den nærmere bakken. Men er litt usikker angående felgene Noen meninger?
Kvasi Skrevet April 17, 2012 Skrevet April 17, 2012 Jeg syns felgene så bra ut på bilen, men så er det jo en touring og de ser jo alltid bra ut
tommyheimberg Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 gjor seg mæ ein prosjekt tråd, men trur du må ha noen mindre felgs, 16 æ bra om den ska klin i bakken vettu . bobert a 9x16 massevis me kant
Re4lP0wer Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Vil nok prøve med 17" så langt det går. Men nå er senkesett bestilt. Så da er det bare og vente i spenning!
tommyheimberg Skrevet April 19, 2012 Skrevet April 19, 2012 justerbart?, eller ossen ? jeg har jo brock 17 på min
Re4lP0wer Skrevet April 19, 2012 Forfatter Skrevet April 19, 2012 Bytte ? Blei bare 80mm senkefjærer. Håpe det blir lavt nok!
tommyheimberg Skrevet April 25, 2012 Skrevet April 25, 2012 di blir nokk her di gitt . skjer de noe her eller?
Re4lP0wer Skrevet April 25, 2012 Forfatter Skrevet April 25, 2012 Her skjer det ikke så veldig mye. Har fått litt "motortrøbbel"! Den begynner å fuske noe inne granskauen når den blir varm. Hopper og spretter og hoster og harker. Så har sjekka coil, plugger, luftmengdemåler, lamda'n, katalysatoren. Så nå gjenstår det bare og sjekke vanntemp.føleren! Hvis ikke det er den, da veit ikke jeg !
Re4lP0wer Skrevet April 26, 2012 Forfatter Skrevet April 26, 2012 tjo. Men ikke enda ! Må ha tilgang på bil hver dag. Så har ikke tid til at den skal stå i noen dager!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå