LasseEllingsen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 hvem er forresten denne knut? jobber han hos biltilsynet med godkjenning osv? evnt noen som har tlf nr til han som kan sendes på pm? Han jobber i Bergen og har med ombygging å gjøre. Har dessverre ikke nr.
D.Toft Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 knut: 962 369 37 dette nr har eg kontaktet han på, og nr stod i mailene fra han..
njå Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 hei der vist jeg har planer om og bygge om en touring e39 til m5 noen som har en framgansmåte å gi meg
LasseEllingsen Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Visst du skal bygge om til m5 kan du vel ta en prat med Tzunami, tror han har søkt om det
Steven Skrevet Juni 13, 2012 Skrevet Juni 13, 2012 hvordan er det med dokumentasjon på hvor motor \ bremser kommer fra? På motoren må du ha chassisnr + kvittering på kjøpet. noen mulighet for å finne chassi nr på motoren? kjøpte motoren løst fra en bil, som hadde bytta motor tidligere.. Chassinr står på hjernen til motoren.
Tandee34 Skrevet November 26, 2012 Skrevet November 26, 2012 HVor skal søknaden sendes? skal den leveres på bt eller?
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 (endret) Flott DIY! Dette med å ha kvittering på motor og chassisnummer, holder det med salgskontrakt hvor dette er oppført hvis jeg kjøper en brukt delebil? Og noen som har erfaring med dette via Drøbak trafikkstasjon? Og når de sjekker bilen første gangen du er inne (før ombygg), sjekker de kun de nummerene da, eller går de over noe annet? Endret Oktober 3, 2015 av Gabz
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 ja det holder. min m5 delebil vhadde kontrakt med 7 siste chassis nr. når du er inne så sjekker dem at rammenr stemer med søknaden, samt dem sjekker karosseriets evne til godkjenning, med tanke på rust osv. min e38 ble vist første gang med coilovers, 20" felger og spacere, dette ble bare påpket i papiene, dem tok ikke skiltene mine eller skrev mangellapp på det.
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 Okei, høres bra ut. Hvor solid må bilen være? Holder med at det er uten hull, og at alle jekkfester holder bilen oppe?
D.Toft Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 normalt sett ja. blir en helhetsvurdering. jeg ble anbefalt å slipe ned overflate rust på bunn karosseri, og lakke over det. jeg pusset full fart og klasket på 2 strøk benga på flekkene mine
Gabz Skrevet Oktober 3, 2015 Skrevet Oktober 3, 2015 Okei, nice. Bilen min ble EU-godkjent nå veldig nylig så går nok bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå