Lars89 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Heftig prosjekt! Elsker sånne "hybrider" Skal det være skilt eller blir det ren bane/drifting-bil?
Anders92 Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Er det mulig å godkjenne? Setter griller i hodene på mange her nå, tenker jeg Sent from my HTC Incredible S using Tapatalk
krtors Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Blir skilter på den! Tror ikke det blir noe godkjenning av dette!
krtors Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 Ferdig me tilpassing av motor/gir fester idag. Tok ut motoren idag, nå skal alt gjøres klar til lakkering av motorrom og diverse deler Fekk grei plassering av girstang og, beklager dårlig bilde: Orginalt: Slik ble resultatet: (ikke ferdig me hullet enda)
krtors Skrevet April 3, 2012 Forfatter Skrevet April 3, 2012 rått kristian satse på eg får sitta på ein tur ??? Ja, det må vi få til
krtors Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Lite som skjer akkurat nå venter på deler. Bestilt: K-sport bremser forann og bak Turbo er bestilt fra statene ACT clutch kommer om noen veker Fikk turbo manifolden idag
Anders92 Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Det her liker jeg veldig, veldig godt! Når regner du med å ha det klart? Blir det her bruksbil, eller nr.2?
joachim sørlie Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Er ikke fyfy og bruke den motoren, blir bare ubergromt, digger det her! følger med!
ZhilleN Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 Dette er rått!! annerledes og kjempebra arbeid, liker at det går unna og at du er kreativ og gjør ting på egen måte, skal følge med videre her
krtors Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Det her liker jeg veldig, veldig godt! Når regner du med å ha det klart? Blir det her bruksbil, eller nr.2? Skal være en bil som jeg skal kunne bruke hver dag
krtors Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Er ikke fyfy og bruke den motoren, blir bare ubergromt, digger det her! følger med! Hyggelig å høre
krtors Skrevet April 12, 2012 Forfatter Skrevet April 12, 2012 Dette er rått!! annerledes og kjempebra arbeid, liker at det går unna og at du er kreativ og gjør ting på egen måte, skal følge med videre her Ja, er viktig å gjøre noe alle andre ikke gjør
MortenTouring Skrevet April 12, 2012 Skrevet April 12, 2012 2JZ i en E36 er tøft! har meget lyst på det samme selv. Du får lage en how-to manual til meg da! hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå