Testpiloten Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Flere som har tenkt seg dit eller? Anbefales virkelig for de som ikke har vært der. Vært gøy å fått til felleskjøring hvis det er flere fra Trøndelag som skal oppover. http://www.sommertreff.no/index.php/vartreff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 3, 2012 Forfatter Share Skrevet April 3, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 3, 2012 Share Skrevet April 3, 2012 Jeg har stått påmeldt en stund og søkt om fri fra jobb etc. Men spørs om ikke det blir japsen på meg i år også, tror ikke jeg rekker å ha bmw'n klar til da.. Vært der flere år på rad og brukte sjueren første gang jeg var der så det hadde vært morsomt å tatt den, selv om den er litt båt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Vært gøy å se 635`n din der da MoePower, nydelig bil! Bruker du overnatte på campen på banen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg m.f tenker oss oppover, er vell noen med supra, mercedes e300 turbo og 2 e30er holder til på klet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Okei, jeg gjør som i fjor og kjører grytidlig på Fredagsmorgenen for så å være der i 12 tiden. Kjører vel forbi Klett i ca 05:00 tenker jeg. Vært kult om flere hadde hengt seg på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
freddalur Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Regner med det er noe sånt de fleste herrifra gjør å, vi får snakkes nermere når helga nermer seg:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Den er god Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Vært gøy å se 635`n din der da MoePower, nydelig bil! Bruker du overnatte på campen på banen? Hehe, er nok 745'n jeg tenker mest på. 635'n er jeg veldig redd for også er det automatgir, men den hadde vært nydelig å kjørt på langtur med. Vi pleier som oftest å campe på partycampen men i fjor leide vi oss hytter, det er mye tryggere å ha bilene sine parkert der og et roligere sted å trekke seg tilbake til det lille man skal sove men litt langt unna når man skal på aftertrack osv. Regner med det blir partycampen i år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kennethe34 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Jeg og en kompisgjeng kommer på torsdagen:) Begynner å bli tradisjon dette her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet April 4, 2012 Forfatter Share Skrevet April 4, 2012 Gleder meg veldig! Tips til overnatting er www.yttervikcamping.no, ligger ca 3,5 mil fra banen men veldig pen campingplass og fine hytter eller teltplass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Det var da som svarte.. Er på jobb i år også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Pleier å kjøre på torsdagen vi, det er greit å slappe av og rigge seg litt til før det braker løs. Blitt en tradisjon her også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 4, 2012 Share Skrevet April 4, 2012 Drar nok ikke oppover i år nei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Mai 14, 2012 Share Skrevet Mai 14, 2012 Drar nok ikke oppover i år nei Feiging! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå