Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Har vært de to siste årene og har ikke engang spotta en politibil på tur ned/opp :P

Blir vel å ta det sånn passe pent for å være sikker uansett :)

Bilen er lasta, vaska og er klar for avreise! :)

I tillegg til "ikke typiske politibiler" på veiene pleier de å stå i skogen med laser bak kamonett og er så godt som usynlige. Ikke rart at det er mange som blir tatt hvert år, og forsåvidt bra.

Så mye negativt det står i avisene etter hvert eneste sommertreff er det nesten rart at ikke noen har satt en stopper for det ennå, og det er flere som prøver..

Så oppfordre venner og bekjente til å kjøre normalt, og oppføre seg som folk på treffet :)

Joda godt mulig de har gjemt seg, men som regel har de jo en avkjøring etc der de står å vinker inn de som har blitt målt til for høy hastighet.

Helt enig at det er bra at svinkjøring får konsekvenser.

• Svar 104
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Har du lang vei eller Kvasi?

Under halvparten av deg hvis jeg skal stole på mine råtne geografikunnskaper..

Tror det blir dagstur denne gangen og da sitter jeg heller på med kompiser enn å bruke en tusenlapp i fuel på ixen alene bare for å få den nedover. :/

Skrevet

Nå er mx'n vasket og klar til tur, fikk tatt et olje og filterskift på den også i dag. :)

Bare å komme seg tidlig opp og få stappet bagasjen i alt av hulrom i den i morgen!

CIMG1938.jpg

Den er ikke så forferdelig stor, hehe.. :D

Skrevet
Nå er mx'n vasket og klar til tur, fikk tatt et olje og filterskift på den også i dag. :)

Bare å komme seg tidlig opp og få stappet bagasjen i alt av hulrom i den i morgen!

[ Bilde ]

Den er ikke så forferdelig stor, hehe.. :D

Moxyen ligger an til å vinne..

Skrevet

Jeg å Kenneth er i godt sig nedover ihvertfall :-) Straks på Bardufoss.

Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2

Skrevet

Og at det ikke er UP på veiene i distriktet er ikke heelt sant. Jeg vet både hvordan bil det er, og regnr på den splitternye UPbilen folk kommer til å møte i helga, og jeg kommer til å le av alle jeg ser som blir stoppa :)

Kan jo del litt info så slipper du le av oss.. :P

Skrevet

stor teknisk kontroll 20km sør for Mo I Rana i kveld.

Noen som vet hva de gjør med bil med prøveskilt og 3 personer inni?

Tar gjerne imot trafikktips imorgen fra Mo og til Acr. Tlf 95800065

Skrevet

Tror ikke det er så mye å gjøre med det, så lenge prøveskiltene dekker området man blir stoppet i skal det ikke være noen fare. Så vidt jeg vet..

Skrevet

Tror ikke det er så mye å gjøre med det, så lenge prøveskiltene dekker området man blir stoppet i skal det ikke være noen fare. Så vidt jeg vet..

Etter jeg har hørt er det ikke lov med passasjerer på prøveskilt med mindre det er nødvendig for kjøringen. Som f.eks ved prøvekjøring. Dere klarer sikkert å prate dere ut av det :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...