opasb Skrevet Juni 10, 2012 Share Skrevet Juni 10, 2012 Del gjerne om noen fikk bilde av.min hvite E30 med grønt bur.og felger Fikk ikke kjørt så mye siden jeg tok girkasse både fredag og lørdag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Var nok beste BMW:-) flott den bilen din.. Ble for 1. plass i klassen fineste europeiske bil! Hadde ikke forventet det men selvfølgelig veldig morro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 10, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 10, 2012 Aldri laget film før og har ikke så mange store "highlights" å vise, men var gøy å lage en liten snutt for første gang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Noen som knipsa bilder av en plommerød e36? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Noen som knipsa bilder av en plommerød e36? Ja Den gikk stygg godt syns jeg. Skikkeli god lyd av den Får vell kaste ut noen bilder ikvell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tonyku Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Kom hit på Torsdag å har vært på ACR hele Fredag og i dag så drar hjem imorgen tidlig. Fattern fikk prøve en tur og greide å snurre i første svingen etter langstrekket, ellers har det gått knirkefritt Knallgøye treff oppi her. Lite køkjøring på banen, lite ventetid for å få utpå. Å ikke minst mye freeesh kjøring av mange! Så når han snurra .Hvordan gikk det med felgkanten? Så styggt ut en stund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
opasb Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 så ut som den der funka ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikWake Skrevet Juni 11, 2012 Share Skrevet Juni 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Noen som knipsa bilder av en plommerød e36? Ja Den gikk stygg godt syns jeg. Skikkeli god lyd av den Får vell kaste ut noen bilder ikvell Sweet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hadde ei super helg på Sommertreff fikk ikke tatt så mange bilde.. men hær er nu to av bimmers folk Trur ikke dette er noe bimmers medlem.. iallefall en e30 med wisefab forstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2012 Kom hit på Torsdag å har vært på ACR hele Fredag og i dag så drar hjem imorgen tidlig. Fattern fikk prøve en tur og greide å snurre i første svingen etter langstrekket, ellers har det gått knirkefritt Knallgøye treff oppi her. Lite køkjøring på banen, lite ventetid for å få utpå. Å ikke minst mye freeesh kjøring av mange! Så når han snurra .Hvordan gikk det med felgkanten? Så styggt ut en stund Hehe ja har det på film også Jo det kunne nok gått verre ja, ble noen små hakk men ikke noe ille. Må vel regne med at det blir litt også etter ei helg med kjøring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hadde ei konge helg jeg også Fikk lekt litt på banen og grillet masse Ekte trøndere på bane(Meg til høyre ) Vi rattet rundt i denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
W-spec Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Hvis noen har bilder/film av bilen min på banen tas de imot med stor takk. Var første tur på banen med bilen og noe uvant, men morsomt var det. Tok ikke så mange bilder, men her er noen: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KennethW Skrevet Juni 12, 2012 Share Skrevet Juni 12, 2012 Woop Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå