Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Komplett E39 front og bakfanger, med liten vinge til bagasjeromsluka, diffuser, grøftelys, bremseluftere, alt av netting og deksler og det som trengs for å montere selges samlet fro bud over 10 000. Dette er billig! Alt e uåpna og ligger i eske, innpakking. Originalt BMW, ikkje noe kopi. Ligger utforbi Bergen, men kan være behjelpelig med sending om mottaker betaler sending.

Kan og leveres ferdig lakkert for et par lapper mer. :)

117xe3xsckjdrwt3au3e.jpg

trgjl3hgd1mcgeg8300x.jpg

mp5tvdtz29ibdprfzthc.jpg

svvy6tnv2728hrwbelkx.jpg

9l326uq1kylreswyu92u.jpg

jixoycr1tm40tmmpuh1b.jpg

qnrw9lv0vemqtpotb6pg.jpg

6bebivi8h0x7xp80cr70.jpg

adr7nuxj855ih1likg7f.jpg

2kd39n637xvvvzn6a9ll.jpg

fy8qnf6y3cy1u56v2red.jpg

kg26urk42p9sa3inkbg1.jpg

ry3krs9vfkl3nxoj3wh6.jpg

tqxngy72hzstua936twl.jpg

os76979wr43pqx5ezadw.jpg

cat1g88fm8brhb5x7h5e.jpg

54v320jj7ci3tsvwhj83.jpg

3b9bx6y32bkuoqgq7f35.jpg

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Fangerne, om jeg ikke har fått det med meg, er det med lyktespylere og pdc framme og bak ? Diffusor for m5 eksos 2x2 + hengefeste deksel eller kun enkel dobbel.

Hvis pdc f+b, lyktespyling og diffusor for 2x2 eksos og henger feste luke så gir jeg deg 10.000,- :-)

Skrevet

nei det er nok ikkje med pdc om eg husker rett, diffusor for 1 eksos kunne det se ut som. Ikkje hengerfeste. Men du ska få det for 10 000 uansett. Denne prisen e kje prutbar.

Skrevet

Skulle glatt gitt deg 10.000,- men det mangler noen av funksjonene jeg trenger så da er det nok noen andre heldige som får kjøpe kittet ;-) billig !

• 2 weeks later...
Skrevet

jeg er helt fersk med bmw og har en topputstyrt 523 shadowline 99mod e39. har lyktespylere og ryggesensor osv, vil dette passe? har ikke hengefeste, men skal muligens ettermontere, ingen tilpassing som går for å få d til å fungere?

takker på forhånd for svar.

Skrevet

Dette er uten lyktespylere og ryggesensor desverre. Heller ikkje for hengerfeste, men e du stødig på handa kan du klare å tilpasse dette på ein elle aen måte vil eg tru... Bruke mål fra gamle støtfanger f.eks...

Skrevet

jeg tenker at det må gå å skjære til hullene til sensorene og lyktespylerene selv?

måtte ha ny bakfanger til min 2002mod omega stv og klarte det fint da erstatningsfanger ikke hadde sensorene.

mye er mer komplisert på Bmw, og dette er min første, så vet ikke om du har noe peil rundt dette?

skal sjekke opp litt rundt dette selv også, samt å evt sjekke om jeg kjenner noen som evt kan hente for meg.

bor like ved Gardermoen så er et stykke :P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...