Bimmer fan Skrevet Juni 21, 2014 Share Skrevet Juni 21, 2014 Snasen bil Følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Åssen er det å montere motstander? Hørt st den blir veldig varm som vil resultere at den smelter seg gjennom plastfangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Åssen er det å montere motstander? Hørt st den blir veldig varm som vil resultere at den smelter seg gjennom plastfangeren... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Åssen er det å montere motstander? Hørt st den blir veldig varm som vil resultere at den smelter seg gjennom plastfangeren... Sjekk LED tråden s.1 for info. om motstander, plassering osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HPVL Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Sjekk LED tråden s.1 for info. om motstander, plassering osv. Det har jeg gjort allerede, det sier meg veldig lite at man skal rulle det inn i no teip og henge det i ledningsnettet. Tror ikke det er samme konstruksjonen på E60 som på F32. Derfor jeg veldig gjerne høre hva han har gjort på sin F10. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Juni 22, 2014 Share Skrevet Juni 22, 2014 Det har jeg gjort allerede, det sier meg veldig lite at man skal rulle det inn i no teip og henge det i ledningsnettet. Tror ikke det er samme konstruksjonen på E60 som på F32. Derfor jeg veldig gjerne høre hva han har gjort på sin F10. Det blir ikke laget noe motstand for E60 og nå noen for F10 eller F32 for den del Hehe en motstand er no en motstand om det er H11, HB4 eller H8 plaug and play kobling. Du kan no selv lese her hva produsenten sier: http://www.ekstralys.no/products/pp-motstand-2-stk- "OBS! Motstanden bruker 50w og blir veldig varm, så den må ikke plasseres inntil plastikk eller være i kontakt med andre ledninger. I såfall kan den smelte plasten" ...og det gjør den (sett selv) Derfor lager jeg ett tips i LED tråden til hvordan man monterer. HPVL reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå