evi Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jekkfestet på E34'n min ga også etter. Heldigvis mens jeg jekket den opp. Det smalt, så falt den ned på hjulene igjen Bruk bukker + dekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Morsomme er at jeg jekket opp..tenkte..hmm..rare lyder den lagde a...jaja får slenge ett hjul under kanalen just incase...1min etter så gikk jekken igjennom og bilen smalt godt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Jekker aldri i kanalen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 joa...var jo jekkfestet jeg jekket i... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 joa...var jo jekkfestet jeg jekket i... Ordla meg litt dårlig der, men mente jekkfestet/kanalen, stoler aldri på dette punktet, jekker alltid på traværsen istedefor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Men da har du vel en stor jekk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet September 9, 2013 Share Skrevet September 9, 2013 Men da har du vel en stor jekk Er en gammal kamasa-jekk med samme dimensjoner som den du har Skal i utgangspunktet ha handla en ny jekk da den begynner å bli veldig sliten, men den funker greit nok. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
320Schanke Skrevet September 11, 2013 Share Skrevet September 11, 2013 Da jeg pungterte med min E36 brukte jeg original jekken. Jeg jekka opp, skrudde av felgen gikk bak for å hente reservehjulet. Det som skjedde var att den jekken bare bøyde seg sidelengs å så ut som en banan o,o Skumle greier... Kjøp en god jekk å ha med i bilen, er så verd det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå