Gå til innhold

BMW E30 84


monskjellevoll
 Share

Anbefalte innlegg

Etter mange diskusjoner med pappa fikk eg til slut låv å kjøpe et bil prosjekt,

valget ble selfølgelig e30 cupe.

bilen er en e30 320 84mod, som er rullet 207000km

Har vert 2 eiere før meg, to gamlinger, så bilen er så godt som orginal og "urørt".

planen i første omgang var å få den eu-godkjent,(var mangelapp på den) men når eg begynte å pirke litt skjulte de seg rust kan man si.

Var fuktig under gulvteppe, så de første eg gjorde var å rive ut intriøret, og gulvteppe, og viste seg at de var dam under teppe, som sikkert har vert der litt lenge, så har pusset, og må sveise noen hull i dørken.

Ellers har eg overhalt bremsene, og har igjenn å bytte noen bremserør.

Planen er å plukke den helt neste vinter, og montere full m-tech2 styling.

men penger er de lite med for tiden, så er begrenset hvor mye eg får kjøpt inn.

Noen bilder fra annonsen

9osn0mtgx0hzxw8dc8au.jpg

je16nof2b6hkvft8twn3.jpg

dk3u013dylmfwn1e01sm.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den ferdig! Er spesiell farge ( hva heter den?)

Ellers anbefaler jeg deg på det sterkeste å ta en ting om gangen, slik at det blir lettere og holde oversikt på prosjektet og motivasjonen. Det er flere enn meg som har hatt store planer, ribbet bilen og stått tom for penger og motivasjon når kostnadene kommer, og solgt bilen.. Jeg anbefaler deg i det minste å ha klar de delene du skal sette på, før du begynner demonteringen..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gleder meg til å se den ferdig! Er spesiell farge ( hva heter den?)

Ellers anbefaler jeg deg på det sterkeste å ta en ting om gangen, slik at det blir lettere og holde oversikt på prosjektet og motivasjonen. Det er flere enn meg som har hatt store planer, ribbet bilen og stått tom for penger og motivasjon når kostnadene kommer, og solgt bilen.. Jeg anbefaler deg i det minste å ha klar de delene du skal sette på, før du begynner demonteringen..

fargen er ikke noe å skryte av. vet ikke ka den heter,

merket fort at pengene flyger, skal ta litt om gangen, planen er å få bruke den litt i sommer, og så plukke den neste viner, men må ta rusten i dørken som dukket, opp:(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech2 ser IKKE bra ut på preface. Det sitter ikke riktig på bilen. La den være clean uten styling eller få tak i m-tech1... Alt annet er tull...

Ellers lykke til med prosjektet! :)

+1

+1

Men det er fett at ikke alle e30er er like syns jeg. Gå for hva du syns er pent ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

M-tech2 ser IKKE bra ut på preface. Det sitter ikke riktig på bilen. La den være clean uten styling eller få tak i m-tech1... Alt annet er tull...

Ellers lykke til med prosjektet! :)

bra vi er forskjellig, :D ellers hadde bil-verden vert kjedelig, men er enig i at m-tech2 ser best ut på facelift.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...