monskjellevoll Skrevet April 17, 2012 Forfatter Skrevet April 17, 2012 pål skrev: Tror nesten jeg hadde kostet på meg skive bakstilling hvis jeg hadde vært deg. Isteden for å pusse opp en med trommler. Har tenkt tanken, men blir trolmer i førse omgang, har svært lite penger for tiden.
Steven Skrevet April 18, 2012 Skrevet April 18, 2012 monskjellevoll skrev: pål skrev: Tror nesten jeg hadde kostet på meg skive bakstilling hvis jeg hadde vært deg. Isteden for å pusse opp en med trommler. Har tenkt tanken, men blir trolmer i førse omgang, har svært lite penger for tiden. Har bakstilling med skiver til deg. Står på karmøy ferdig demontert. Går billig
monskjellevoll Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 Steven skrev: monskjellevoll skrev: pål skrev: Tror nesten jeg hadde kostet på meg skive bakstilling hvis jeg hadde vært deg. Isteden for å pusse opp en med trommler. Har tenkt tanken, men blir trolmer i førse omgang, har svært lite penger for tiden. Har bakstilling med skiver til deg. Står på karmøy ferdig demontert. Går billig med calippere og hele skiten? og ka pris? har overhalt trommelbremsenbak, før eg fant ut eg skulle ta hele bakstillingen, så er helt strøkne tromler.
monskjellevoll Skrevet April 29, 2012 Forfatter Skrevet April 29, 2012 Demonter litt. klar for å fjerne all tektyl, noen som har forslag til hvordan?
monskjellevoll Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 316 skrev: monskjellevoll skrev: Litt artig å se! ja skal ikke så mye til for at den blir stili:P gleder meg til neste sommer, da er min forhopentlig-vis ferdig:)
316 Skrevet April 30, 2012 Skrevet April 30, 2012 Hvis du setter i grøftelys og ikke skal ha de gitterene som sitter over hullene dine nå, har du lyst til å sende de til meg for en slant?
monskjellevoll Skrevet April 30, 2012 Forfatter Skrevet April 30, 2012 316 skrev: Hvis du setter i grøftelys og ikke skal ha de gitterene som sitter over hullene dine nå, har du lyst til å sende de til meg for en slant? Nja, vil ha di forløbi, men kan gi deg en lyd vis eg skulle no ombestemme me
monskjellevoll Skrevet Juni 12, 2012 Forfatter Skrevet Juni 12, 2012 Snart ferdig med tectylfjerning, dritjobb. stemningsbilde:P Rustett hull in i cupeen fremme med framskjermen, tror nokk de er der vatnet som var under teppe er kommet inn. img]http://images.bimmers.no/files/ljv9tjkfyubx62kpdllg.jpg
monskjellevoll Skrevet August 23, 2012 Forfatter Skrevet August 23, 2012 Da er eg ferdig med all sveising og byttet hjulbuene bak. så nå skal bilen på sannblåsing under, lurer også på om eg skal sannblåse hele karoserie? eller om eg bare skal sannblåse under? firma som skal sannblåse sink-grunner rett etter sannblåsing. Noen som har en formening om de?
Leadfoot Skrevet August 23, 2012 Skrevet August 23, 2012 Når man sandblåser må man infinne seg med at sanden kommer absolutt overalt. Inn i alt av kanaler og hulrom. Jeg støvsugde ut flere kilo sand fra en Boble jeg drev med, og vet at det var enda mer igjen.Så jeg anbefaler ikke å sandblåse store områder, det er bedre å ta enkeltpunkter. Det er jo forsåvidt ikke noe poeng å pusse bilen helt ned til metallet selv om du skal omlakkere. Forøvrig må jeg si meg enig med flere om at preface passer best uten Mtech 2. Jeg synes de tidlige E30'ene uten tåkelys og med den tidlige sorte plastleppa under frontplaten er svært undervurderte. Senk og tidsriktige felger så får du en fin klassiker. Men det er jo selvfølgelig opp til deg. Lykke til videre med prosjektet!
monskjellevoll Skrevet September 11, 2012 Forfatter Skrevet September 11, 2012 Da har bilen vert på sannblåsing, etterfulgt av sink-grunning. så da er spørsmålet, må jo fylle alle sveisene og plateskjøter med fuge, ka ambefaler folk? ka bør eg behandle bilen med under? har lurt på strukturmasse fra wurth, men de er jo svindyrt. setter stor pris på tilbakemeldinger:) noen bilder
monskjellevoll Skrevet November 6, 2012 Forfatter Skrevet November 6, 2012 har begynt å montere litt understell i de siste, har også skaffet meg en m50b25 maskin:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå