carlhaakon Skrevet April 3, 2012 Skrevet April 3, 2012 Hei selger eller bytter ett sett med gule lykter om noen er interisert. vil bytte de i linse lykter om noen vil bytte. lyktene kommer fra en 98 model e36 og har kun 130.000 KM på bil så de er veldig pene i forhold til mye brukt. kan selges får 1200 kom med bud eller forslag på bytte har også spredere i samme farge
carlhaakon Skrevet April 4, 2012 Forfatter Skrevet April 4, 2012 Jeg har linselykter, bytte? bilde av de?
Thewiz Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Trodde dette var linselykter jeg? Dette er vel ZKW lykter, er det ikke?
carlhaakon Skrevet April 5, 2012 Forfatter Skrevet April 5, 2012 mye mulig det er det ja, men er ikke linser, disse lyser mye bedre en linse lyktene og kom vel i 96 på de første E36ene
///Mysild Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Disse er vel h7, og ikke linse ja, men utifra min erfaring, har ikke disse lampene et tydelig lysbilde, slik som linselyktene, så hvordan du kan si at de lyser bedre, forundrer meg veldig...
carlhaakon Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Disse lyser en del bedre en de linselyktene min bror har på bilen sin i vertfall. men mulig jeg tar feil da. er i vertfall interisert i og bytte de mot linselykter da jeg har to sett med H7 lykter. men hvorfor laget BMW da dårligere lykter fra 96 til 99?
-Erik- Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 Altså, er det 2 eller 4 glass som er lagt film på? Varierer veldig fra bilde til bilde.
carlhaakon Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Altså, er det 2 eller 4 glass som er lagt film på? Varierer veldig fra bilde til bilde. er kun det innerste som er det altså på ett av glassene på hver lykt. på bilde med to så ser du jeg har skrevet at jeg har spredere i samme farge. satt oprinlig på begge glassene men jeg har tatt av på ytre
HalvorK Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Jasså, har det sneket seg inn besserwissere i tråden din Carl? Jeg har prøvd disse opp imot strøkne Bosch h1 linselykter og da lyste disse klart bedre. Looken på linselykter er kanskje bedre men disse gir et helt klart bedre lysbilde
Thewiz Skrevet April 7, 2012 Skrevet April 7, 2012 Noen som vil forklare forskjellen på linselykter og "ikke" ?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå