540 Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 Hjelp hva kan feilen være hvis motor lampen lyser gult ? det står i boka at det er eksosen eller noe i ? !!
Alpejohn Skrevet April 5, 2012 Skrevet April 5, 2012 540 skrev: Hjelp hva kan feilen være hvis motor lampen lyser gult ? det står i boka at det er eksosen eller noe i ? !! Har sagt det så mange ganger nå, man kan ikke se feilen ut i fra motorlampen.. Det fins mange 100 feil bak den lampen. Du må dra på et verksted og få tatt en diagnose, det er eneste måten og finne mer informasjon på. Klart du kan begynne og bytte deler her og der og håpe på du treffer men det blir vel unødvendig dyrt etter hvert.. Hvor langt er et tau? Like vanskelig og svare på som spørsmålet ditt.
540 Skrevet April 10, 2012 Forfatter Skrevet April 10, 2012 Ja da var feilen lest av og det var som forventet eksosen ,feil ved lambda sonden . feil blanding så til dere værdens mestere på "Bmw m-3 " og volvo se og lær og kansje spar dere for "værdensmester skap i å være Proff på Bimmers :.........Peace out fra meg .....det kommer sikkert flere dumme spørsmål fra meg
ronnyskretting Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Liker holdningen din 540 Finnes ingen dumme spørsmål
Alpejohn Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 540 skrev: Ja da var feilen lest av og det var som forventet eksosen ,feil ved lambda sonden . feil blanding så til dere værdens mestere på "Bmw m-3 " og volvo se og lær og kansje spar dere for "værdensmester skap i å være Proff på Bimmers :.........Peace out fra meg .....det kommer sikkert flere dumme spørsmål fra meg Har aldri hatt m3, jeg mener ikke jeg fremstår som verdensmester når jeg sier at du ser ikke en feil utifra en lampe.. Fint du fant ut av det. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Alpejohn Skrevet April 10, 2012 Skrevet April 10, 2012 Ballder skrev: Forøvrig er ett tau 10 meter langt. Nei, et tau er 25 meter. Edit: googlet det og fant et fint svar på det, det er så langt som fra ene til andre enden. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå