janerik171187 Skrevet April 6, 2012 Skrevet April 6, 2012 har da handla meg en 325ix touring delebil, mangler interiør (har det i bagasjen da) diff bak. ellers så er det meste der tror jeg, bilder og info kommer senere, er int i interiørdeler/komplett interiør til cab som betaling mot deler eller å kjøpe selv.
janerik171187 Skrevet April 6, 2012 Forfatter Skrevet April 6, 2012 Bremsekraftforsterker og instrumentene mangler og.
janerik171187 Skrevet April 9, 2012 Forfatter Skrevet April 9, 2012 har ordna noen bilder av ix'n nå, ikke så mye brukbart av karroserideler, men er da litt stash el vinduer+takluke (litt usikker på om jeg skal ha heisene og taklukemotoren selv) 4wd delene så har jeg alt bortsett fra diffen bak ellers se på bildene og spør, kan selge karroseriet for vrakpant om noen skulle være int i det løst. motoren skal fungere, tenkte å prøve å starte den for å se, må bare finne fram en belg mellom lmm og motor + litt annet først. Har du grøftelys til passasjersiden til overs? kun sjåførside desverre antenne pisk ?` har den ja, tilogmed hel, (noe teip på toppen av den) hei.bak luke tilstand?? dører?? h skjerm? bakluka er rusten, men kan sjekke hvor rusten om du vil, men tror ikke den er så mye å ha igrunn. dørene er nok ikke så fine, ene har bulk, de andre har rust skjermene framme er rustne
janerik171187 Skrevet April 18, 2012 Forfatter Skrevet April 18, 2012 panser + list på skjerm sjåførside solgt
Kvasi Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Hvordan er den rustmessig under støtfangeren på høyre side bak? Hvis du gidder å kappe å sende.. Skvettlapper på min så ser ikke helt bra ut i det området.
hylle Skrevet April 28, 2012 Skrevet April 28, 2012 Pris på bakfanger og bakstilling? trenger ikke diffen!
Thelax Skrevet April 29, 2012 Skrevet April 29, 2012 Hei. Står batteriet bak i denne? Kunne tenkt meg alt som er til det i såfall, fester, kabler framover etc.
janerik171187 Skrevet Mai 6, 2012 Forfatter Skrevet Mai 6, 2012 Hvordan er den rustmessig under støtfangeren på høyre side bak? Hvis du gidder å kappe å sende.. Skvettlapper på min så ser ikke helt bra ut i det området. hakke bestemt om jeg skal kappe i den ennå, må se åssen den er for rust først, kanskje jeg tar deler fra min over på denne om den er bedre for rust. Pris på bakfanger og bakstilling? trenger ikke diffen! tja, 1500-2000kr ish, men da med sedan/2dørs brems bak da touring ix har ventilert bak (skal ha de selv tenkte jeg) Hei.Står batteriet bak i denne? Kunne tenkt meg alt som er til det i såfall, fester, kabler framover etc. batteri bak ja, har det meste av delene til det ser jeg. sorry seint svar her
Tommy91 Skrevet Mai 7, 2012 Skrevet Mai 7, 2012 hvor mye for motor? er egentlig bare intressert i blokka
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå