hermanoo90 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 Mekker du hjemme eller på motorsenteret? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntzen.525tdsa Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 fin bil liker att du valgte m Tech 1 trur det blir drit tøft på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 Mekker du hjemme eller på motorsenteret? jeg leier garasje hos en kompis som det er litt plass i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 fin bil liker att du valgte m Tech 1 trur det blir drit tøft på den takk håper det blir bra får bare håpe på at han som skal lakke fangerne mine kommer seg på beina igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 1, 2013 da har jeg skrudd litt på bilen igjen tatt av insuget. da alt av slanger under der var sprekkete og fæle. tok av toppdekselet for og se over vippearmene mine. så dro jeg og kjøpte meg bladmåler/søeker for og stille de inn. gikk egentlig ganske fort og gjøre det og motoren hørtes 10 ganger bedere ut når jeg starta den i stad også har jeg tetta olje ondinga på gassspjeldet. skal lage meg catch tank Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 11, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 11, 2013 da her jeg gjort litt igjen montert catchtank og kjøpt meg skiver og blustuff klosser vet at skiven står feil vei på bildet. dette har blitt fikset så nå er det bare og få tette en liten olje lekasje jeg har og sveise forsterkninger i bærebrua bak til stabbstaget så er jeg klar for e30 meet håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Juni 11, 2013 Share Skrevet Juni 11, 2013 blir bra nå visste ikke at man fikk blustuff klosser, trodde det bare var yellow/green/red-stuff? så det ekke bare jeg som sliter med oljelekkasje før e30meet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 12, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 12, 2013 blir bra nå visste ikke at man fikk blustuff klosser, trodde det bare var yellow/green/red-stuff? så det ekke bare jeg som sliter med oljelekkasje før e30meet he he nei er ikke det tokk av innsuget her om dagen og nå lekker det ved oljereturen :S så lurer på om den oringen som sitter i bunnpanna er morken kan hende de heter noe annet en blustuff:P men er stuff klosser også er de blå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 12, 2013 Share Skrevet Juni 12, 2013 Blir chill med nye bremser!! Merker du nok godt på banen, bare å skru i vei nå mister! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 da har jeg gjort litt igjen starta dagen med og skaffe med radiator fra en e36 318. sliti med at bilen har blitt litt varm pga den viskose vifta mi eller hva den heter har vert ødelagt. så da satte jeg i en større radiator og en 16" vifte før etter så har jeg sveisa inn forsterkninger til stabbstag feste bak før etter det ene feste knakk når jeg jekka ned bilen så tror jeg sveisa litt dårlig der så skal prøve og sveise det en gang til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Blir chill med nye bremser!! Merker du nok godt på banen, bare å skru i vei nå mister! håper det tror ikke det så kjempe stor forskjell men gøy og prøve da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juni 14, 2013 Share Skrevet Juni 14, 2013 Når kommer turbomotoren og m tech1 stylinga på?) Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 14, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 14, 2013 Når kommer turbomotoren og m tech1 stylinga på?)Sent from my GT-N8010 using Tapatalk 2 turbo motoren er solgt har noen andre planer nå men hvis de blir noe av blir det ikke før til høsten. men må se an økonomien først M-kittet er satt litt på vent da han som skal lakere det er sykemeldt:( også har det vert mye annet små ting hele tiden med bilen og fikse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Juni 15, 2013 Forfatter Share Skrevet Juni 15, 2013 da har jeg sveisa det feste som knakk. denne gangen så holdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juni 19, 2013 Share Skrevet Juni 19, 2013 Blir det e30 meet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå