Morris56 Skrevet November 27, 2012 Share Skrevet November 27, 2012 Bra prosjekt Skal du selge gamle fronten din? Mangler den på min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 28, 2012 Forfatter Share Skrevet November 28, 2012 Bra prosjekt Skal du selge gamle fronten din? Mangler den på min takker prøver jo og få en stiv og fin e30 men det koster penger har jeg funnet ut. vet ikke enda lurer på om jeg skal ha den selv da det er greit og ha en ekstra front hvis noe skulle skje med den andre men kan hende den ryker hvis summen er rett vet ikke hva de går for jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torolav933 Skrevet November 28, 2012 Share Skrevet November 28, 2012 fint prosjekt, følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet November 29, 2012 Forfatter Share Skrevet November 29, 2012 takker altid gøy og få tilbake meldinger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morris56 Skrevet November 30, 2012 Share Skrevet November 30, 2012 Bra prosjekt Skal du selge gamle fronten din? Mangler den på min takker prøver jo og få en stiv og fin e30 men det koster penger har jeg funnet ut. vet ikke enda lurer på om jeg skal ha den selv da det er greit og ha en ekstra front hvis noe skulle skje med den andre men kan hende den ryker hvis summen er rett vet ikke hva de går for jeg Sjønner den si i fra om du kommer på att du vil selge den engang da Holder på med en selv bytter alt av understell... ikke så billig akkurat, men jeg har ikke hast så får ta de litt etterhvert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 19, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2012 det skal jeg gjøre tror den blir på en stund nå pga skulle prøve og bytte til m tech fangern. og det viser seg at bilen min er bygget om til facelift front så da må jeg bytte front plate og selve fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tynes944 Skrevet Desember 28, 2012 Share Skrevet Desember 28, 2012 Denne bilen likte jeg! Hvor kjøpe du coiloversene?? Følger med her! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Desember 29, 2012 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2012 takker er altids gøy og høre at andre liker det man gjør er mye igjen på denna tralla da kjøpte de på schmiedmann har ikke kjørt så mye med de enda. men virker som de er ganske greie pluss at det er tuv på de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Januar 6, 2013 Forfatter Share Skrevet Januar 6, 2013 da har jeg egenentlig bare stått og pussa og sparkla siden lakken på det mtech 1 kittet jeg kjøpte var i ganske dårligstans pga gammele lakken hadde begynt og flasse av også har jeg funnet ut at jeg er ganske flink til og legge på altformye sparkel så da blir det ekstra mye pussing snart ferdig med sideskjørtene brukt mange timer på og få de fine. tar jo 100 år og pusse i de rillene også er jeg snart ferdig med og bygge opp det som mangla på bakfangern får håpe det ikke sprekker også driver jeg og lurer på om jeg skal prøve og feste mtech fronten min på facelift fangern siden jeg syntes den er mye finere en metall fangern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 18, 2013 Share Skrevet Februar 18, 2013 Skjer det noe her?:-)venter fælt her nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 ikke stort gikk litt lei av bilen. så da tok jeg en pause:P men skal bestille noen deler snart så den er klar til snøen går. og da blir det eu skal ha skilter på den i år. planene fremover er lakke litt m-tech kittet skal på også skal jeg begyne og overhale den andre motoren min som jeg skal ha turbo på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Legg opp masse bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Februar 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 20, 2013 det kommer men må bare komme meg til garsjen igjen tipper mye er gjort om en 4-5 ukers tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Gleder meg!!) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 dette blir bra, godt å se det kom mtech 1 på denne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå