SpiXi Skrevet Mai 3, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2013 da har jeg hat x antall telefonsamtaler med biltilsynet, og ble satt over hit og dit med ting jeg spurte om og alle svarte forskjellig. da tenkete jeg fy faen er det mulig så jeg tenkte jaja får bare bestille ny visningstime. så ringte og spurte om ny time da fikk jeg til svar at neste ledige time var 20 juni. da tenkte jeg ikke faen. dro ned på bt på billingstad og fikk snakke med en kar som faktisk gadd og prøve og finne en løsning til meg han klarte da og få klemt meg inn på mandag 6 mai for visning av 2 bremseklips. han var da helt enig med meg at det var helt høl i hue at jeg måtte tilbake til dem for og vise at jeg hadde fiksa bremseklipsene. har vert på eu i dag og eneste feilen jeg fikk var senkesettet, men den sletter bt etter jeg har vert hoss de så jeg håper jeg får skilter på bilen på mandag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TM custom Skrevet Mai 4, 2013 Share Skrevet Mai 4, 2013 Å få time til kontroll på billingstad er jo nesten bare og drite i, de har jo venteliste langt som et vondt år pluss at de er blandt de strengere. Når jeg ringte for å få time til teknisk kontroll av mr2'n min så var det ikke ledig på billingstad før uti juni så spurte jeg om drammen og der hadde de ledig dagen etter, også er de mye hyggeligere en på billingstad! Er jo bare et kvarter forbi billingstad så sparer seg jo egentlig bra for masse stress Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 7, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 7, 2013 da har jeg vert og vist bilen på etterkontroll hos bt. og jeg fikk ut skiltene og senkesetter er godkjent Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 7, 2013 Share Skrevet Mai 7, 2013 nice Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Grattis! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Mai 17, 2013 Share Skrevet Mai 17, 2013 Gratulerer:-) Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 20, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 20, 2013 takker bare ute og kjører om dagen også har jeg fått tak i en som skal lakke m-tech kittet mitt men han er sykemeldt:P så håper han er på beina igjen snart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 26, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 26, 2013 da har vert og kjørt bilen på rudskogen . bilen sitter utrolig bra på veien ikke antydning til understyring i krappe svinger noe jeg trodde den skulle vere siden den er litt tung ifronten. kjørte fra noen gamle porsche'er og en e36 m3 men han kunne ikke kjøre bil trur jeg .noe jeg syntes var kjempe artig for jeg dro ned dit med innstilling på at jeg hadde den tregeste bilen der nede bilen ble vel piska rundt banen der i ca 1 time og et kvarter over hele dagen. etter det var det bare og kjøre hjem med tom tankt slitte dekk varme bremser og noe rare lyder fra girkassa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 haha høres ut som en artig dag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 26, 2013 Share Skrevet Mai 26, 2013 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 se der ja syntes det bildet er litt kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 27, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 27, 2013 får legge ut noen bilder jeg og utrolig morsomt at folk tar bilder og legger de ut:D har lyst til og kjøre mer nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Mai 27, 2013 Share Skrevet Mai 27, 2013 Ja det er sykt gøy med bilder ``in action`` Får ta følge opp til e30meet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiXi Skrevet Mai 28, 2013 Forfatter Share Skrevet Mai 28, 2013 nå har jeg tatt av innsuget. må si at det ikke var så lett som jeg hadde trodd trodde det var gjort på 5 min. noe det ikke var:P skal bytte noen slanger siden de var så gamle og sprekkete. er det standar med 885 topp på 325? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Mai 28, 2013 Share Skrevet Mai 28, 2013 nå har jeg tatt av innsuget. må si at det ikke var så lett som jeg hadde trodd trodde det var gjort på 5 min. noe det ikke var:Pskal bytte noen slanger siden de var så gamle og sprekkete. er det standar med 885 topp på 325? 885 topp er standard på 325ja noe knot å demontere innsug på m20, men det går Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå