Gå til innhold

Min E36 328i trackday bil (SOLGT!)


carlhaakon
 Share

Anbefalte innlegg

hehe :P godt du brenner for det! drømmer er til for å realiseres vettu ;) gleder meg til å se bilen din igjen med disse på! :D

Ja, og disse felga er noe jeg ikke skal selge med bil, de blir beholdt videre den dagen jeg går lei bilen. ja gleder meg selv. har som sagt bare prøvd de på bilen. skal hente senterkopper osv i dag. så tipper de blir satt på bilen til helgen om været blir bra :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter det jeg har sett av bilder osv av felga hans så tror jeg dette er samme felga ja :) men tenkt og legge ut bilder på StanceWorks når jeg får tatt bilder, så får vi se om han kjenner igjen felga og gir meg ett svar på det :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres jo bra ut ;) er tøft om det faktisk er akkurat de felgene! :D

ja, jeg er ganske sikker på det er de.

dette bildet her er i vertfall like til felga mine

34hjlf6kkh3nas6meuu7.jpg

samme med disse :)

0cb4etagdpdn9om6m6ps.jpg

i følge det jeg har hørt så bytta han i inn disse RS hjula mot de rotiform gullhjulene han hadde på rusty :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt! :D Gratulerer så mye med de tøffeste felgene på denne siden av landet i hvertfall! :applause:

Takk for det :D

Bytta bolter på de eller? ser det er gull"spyd" på de nå, og gullemblem på senteret nå?

Skruer og emblemer er nok byttet av rotiform ja. så er slik som på bildene jeg la ut på side 10. men skulle vel også få med orginale skruer som sikkert er de Mike hadde på dem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta bolter på de eller? ser det er gull"spyd" på de nå, og gullemblem på senteret nå?

Skruer og emblemer er nok byttet av rotiform ja. så er slik som på bildene jeg la ut på side 10. men skulle vel også få med orginale skruer som sikkert er de Mike hadde på dem :)

Rotiform faktisk? hva skulle de med BBS-felger? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bytta bolter på de eller? ser det er gull"spyd" på de nå, og gullemblem på senteret nå?

Skruer og emblemer er nok byttet av rotiform ja. så er slik som på bildene jeg la ut på side 10. men skulle vel også få med orginale skruer som sikkert er de Mike hadde på dem :)

Rotiform faktisk? hva skulle de med BBS-felger? :P

De tok de i innbytte mot nye felger, samt at de pussa opp disse, så tjente sikkert litt på det ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...