Steffen.. Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Da har man gått i innkjøp av bimmer igjen! Det ble denne gangen en 1996 BMW 540iA sedan. Ble et ganske impulsivt kjøp for min del da jeg nesten ikke rakk å få gamle bilen unna før nye sto på tunet Satte egentlig ingen planer for bilen før noen dager etter kjøp da jeg var litt usikker på valget. Men hadde som mål å ha eiet en BMW med V8 en gang og nå er det gjort Men vurderer desverre og selge den til fordel for 3 serie eller 1 seier med MANUELTgir. Planene blir korte da jeg ikke vet hvor lenge bilen blir men - Gjør det som er av små bagateler - Full lakkrens med Swisswax forsegling til slutt Ellers har jeg gjort - Gjort noe små fiks - Overhalt calipere - Skrudd ned den store skruen på hver fjørbena Legger ved noen dårlig Iphone bilder foreløpig. Etter første justering av coils Etter siste justering av coils Skal ta flere bilder i løpet av uken Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Kjempeflott bil! Pøs på med bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Kjempeflott bil! Pøs på med bilder. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Gratulerer denne ser jaggu fin ut. Men du må bestille time hos lege Når du seriøst vurderer og bytte ut denne fine børsa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Kjempe fin spørs nok om det ikke blir en sånn her etter e34'n ja! Og likte høyden på den, den var bra Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristerM Skrevet April 8, 2012 Share Skrevet April 8, 2012 Nyyydelig! Hvilke felger er det som sitter på denne? M5 innerskjermer du har i front? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er originale M-tech innerskjermer, er heeelt ubrukelig når bilen blir lav, kjørt i stykker to stykker jeg, gadd ikke bruke de mer :s Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Er originale M-tech innerskjermer, er heeelt ubrukelig når bilen blir lav, kjørt i stykker to stykker jeg, gadd ikke bruke de mer :s Ja, de er veeeeldig utsatt på senket E39 Pen 540 Steffen.. Men ser kanskje en tanke for lav ut nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Appelgren Skrevet April 9, 2012 Share Skrevet April 9, 2012 Flott bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet April 9, 2012 Forfatter Share Skrevet April 9, 2012 Kjempeflott bil! Pøs på med bilder. Takker for det! Kommer nok flere bilder til uken, må bare få vasket den før en liten photoshoot Gratulerer denne ser jaggu fin ut.Men du må bestille time hos lege Når du seriøst vurderer og bytte ut denne fine børsa Takk! Jo en time hos legen burde kanskje vært gjort Grunnen til at jeg vurdere å selge er med all skyld pga automatgiret. Føler jeg mister BMW kjørefølelsen og at jeg overhode ikke klarer å kjøre med det i det hele tatt hadde det vært manuelt gir på den så skulle jeg tatt en tur til psykiater før jeg hadde solgt den! Kjempe fin spørs nok om det ikke blir en sånn her etter e34'n ja! Og likte høyden på den, den var bra Takk for det! Ja er utrolig tøff bil, og var vell drømmebilen den gangen jeg skulle ta lappen for noen årsiden! Low is a Lifestyle Nyyydelig! Hvilke felger er det som sitter på denne? M5 innerskjermer du har i front? Takker! Det noe BBS LM replica felger 19x8.5 foran og 19x9.5 bak. Bra til å være replica felger vell og merke! Er med løse skruer og kontramutter så man kan bytte ut skruene på de Det med M5 innerskjermer har jeg ikke tenkt over, men har sett at det er lufte kanaler inn i hjulbuen fra front for å kjøle bremser. Så det kan nok stemme Er originale M-tech innerskjermer, er heeelt ubrukelig når bilen blir lav, kjørt i stykker to stykker jeg, gadd ikke bruke de mer :s Hehe, har ikke klart å ødelegge enda jeg isåfall. Hva er forskjellen? Er originale M-tech innerskjermer, er heeelt ubrukelig når bilen blir lav, kjørt i stykker to stykker jeg, gadd ikke bruke de mer :s Ja, de er veeeeldig utsatt på senket E39 Pen 540 Steffen.. Men ser kanskje en tanke for lav ut nå Hehe, takker for det! Det med sikkelig senk har jeg gledet meg til, så er ganske fornøyd med høyden. Selvom jeg syntes justeringen på KW er litt rar. Har fortsatt 25mm å gå på på demperen foran men bare 15mm bak. Og den stuker allerede ganske mye fremover. Men men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Liten vaske update Fant ut at den skulle få seg en liten utvendig vask, sammtidig som jeg fikk prøvd den ny innkjøpte steameren. Valget av ny steamer havnet på en IPC Foma 925 (også tidligere bare kjent som Foma). De hadde tilbud på den på Bauhause så da ble det kjøp! Veldig fornøyd med steameren så langt. Bortsett fra at det ikke fulgte med noen foam lanse. Men det er jo bare å kjøpe til. Nok prat bilder! Bilde av den nye steameren Noen av produktene som ble brukt. Brukte også en Meguiars såpe. Snodig sted å parkere men om man ser nøye så var det eneste stede med skygge Her er et resultat av bruk av IronX. Morro når man kan SE at noe fungerer! Tatt av bakken der bilen står etter bruk av IronX. Og det er bare 1 uke siden forje vask, også med IronX Og ferdig vasket og tørket La også på Meguiars Tech wax 2.0 som jeg hadde liggende bare for fun. Ble ikke så bra da det ikke er fikset noe på lakken enda men den ble hvertfall glatt og vannavisende. Til onsdagen denne uken blir det mest sannsynelig gjort full lakkrens + Swissvax. Taket er allerde ferdig fikset så der er det bare SV igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har sett denne ved Aktiv Auto, den er heftig grom:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har sett denne ved Aktiv Auto, den er heftig grom:) Hehe takker for det! Jobber som klargjører på Aktiv så den er å beskue der hver eneste dag Vet ikke om du hadde kjent meg igjen, men kjørte blå Mercedes w123 300tdt på Bø treffet i fjor. Kjørte fra Hokksund Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har sett denne ved Aktiv Auto, den er heftig grom:) Hehe takker for det! Jobber som klargjører på Aktiv så den er å beskue der hver eneste dag Vet ikke om du hadde kjent meg igjen, men kjørte blå Mercedes w123 300tdt på Bø treffet i fjor. Kjørte fra Hokksund Ok. Den gamle til Steffen Hansen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffen.. Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 Har sett denne ved Aktiv Auto, den er heftig grom:) Hehe takker for det! Jobber som klargjører på Aktiv så den er å beskue der hver eneste dag Vet ikke om du hadde kjent meg igjen, men kjørte blå Mercedes w123 300tdt på Bø treffet i fjor. Kjørte fra Hokksund Ok. Den gamle til Steffen Hansen? Stemmer det ja Sliten var den, men var lav nok til av vi dro med oss ei gølv list som lå på veien til Kbg da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå