Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

det jeg lurer på er om der er nok plass i den..? til vogn og bagasje.. en 5 serie er nok det beste men må vel opp en god del i pris da..

jeg SKAL i tilfelle ha 3liter dieselen med trekk på alle 4... :twisted::twisted:

per idag har jeg e46 sedan og den er umulig hvis hvis vi etterhvert formerer oss...:)

tar åpent imot erfaringer... :mrgreen:

Skrevet

Jeg har noe plass til overs i e39 touring for en feit simo vogn. Da vet du ihvertfall størrelsen på e39/barnevogn. Tipper du får akk plass til den i 3 serie, selvom jeg er noe skeptisk. Men så har du forskjellige barnevogner, føler den vi har er såppas stor at den minner meg om en god 7 serie hehe

Btw: Lå en e46 touring på finn med 3 liter BENSIN og ess kompressor og trekk på alle 4 for ikke alt for så lenge siden ;) Er nok litt morsomere en trakt.. nei mener diesel versjonen.. :)

Skrevet

Har en E46 320 touring og ofte er vi 2 voksne og 2 barn i bilen. Bilen er på sett og vis grei den for familie men syntes i i noen sammeheng kan bli noe trang. På turer må bagasje planlegges både hva som taes med og hvordan det pakkes. Mulig hadde skiboks og hengerfeste til tider løst plassmangelen. Savner til tider andre biler jeg har hatt i plass sammenheng slik som E34 sedan/touring, mondeo stv, scorpio sedan... .

Skrevet

Btw: Lå en e46 touring på finn med 3 liter BENSIN og ess kompressor og trekk på alle 4 for ikke alt for så lenge siden ;) Er nok litt morsomere en trakt.. nei mener diesel versjonen.. :)

jo sikkert bra drag i den men ser for meg mye problemer.. er interessert i bil men ikke entusiast av dimensjoner...:)

dieselen er en seig jævel hører jeg fra andre som har den..:)

Skrevet
Jeg har noe plass til overs i e39 touring for en feit simo vogn. Da vet du ihvertfall størrelsen på e39/barnevogn. Tipper du får akk plass til den i 3 serie, selvom jeg er noe skeptisk. Men så har du forskjellige barnevogner, føler den vi har er såppas stor at den minner meg om en god 7 serie hehe

Har selv e46 touring og en simo vogn. Vognen er noe stor så blir litt vanskelig å få den i bilen, men ellers ok med plass. Kjørte ut idag med ungen og vogna for første gang, lå merke til at demontert vogn ville komme seg lettere inn, og det er en del plass igjen der. :D

Skrevet
Har en E46 320 touring og ofte er vi 2 voksne og 2 barn i bilen. Bilen er på sett og vis grei den for familie men syntes i i noen sammeheng kan bli noe trang. På turer må bagasje planlegges både hva som taes med og hvordan det pakkes. Mulig hadde skiboks og hengerfeste til tider løst plassmangelen. Savner til tider andre biler jeg har hatt i plass sammenheng slik som E34 sedan/touring, mondeo stv, scorpio sedan... .

ja det er det jeg er redd den blir.. hakket for liten de gangene man trenger litt ekstra plass..

er jo egentlig bare snakk om bagasjerommet.. nok plass i kupeen egentlig..

Skrevet

Vi er to voksne og to barn (4 og 7 år) med E46 330d Touring som familiebil. Dette fungerer helt strålende! Men det er nok mye fordi barna har blitt så store at trillevogn og reiseseng ikke lenger er nødvendig.

Med små barn, ville jeg definitivt valgt femmer Touring. Selv hadde jeg E34 540iT når barna var små og det var også en ypperlig ekvipasje til formålet :-)

Skrevet

jo sikkert bra drag i den men ser for meg mye problemer.. er interessert i bil men ikke entusiast av dimensjoner...:)

Er du ute etter minst mulig problemer er ihvertfall bensin å foretrekke framfor diesel.

Skrevet

Er du ute etter minst mulig problemer er ihvertfall bensin å foretrekke framfor diesel.

En bensin med ess kompressor og 330 hester tipper jeg skaper mer problemer en 184 originale diesel hester..

Men finnes vel egne tråder for å diskutere det..

Skrevet
Barnevogn er ikke noe problem, men trenger man ekstra plass så er skiboks å anbefale.

Har en for salg som er i meget bra stand. Denne er med den nye motoren på 204 Hk originalt.

http://www.finn.no/finn/car/used/object ... e=34002915

du har en rå bil der ja.. har sett den allerede på finn..

jeg har ikke no veldig hast ennå så må nok la denne gå..:)

men med en slik motor gjør det jo ikke noe om det er endel last i skiboksen..:)

Skrevet

Jeg har kjørt E46 touring med en barnestol i i et par år. Vi har en av de største bakovervendte stolene på markedet, og jeg hadde ingen problemer med å sitte i passasjersetet med mine 1,84 cm. Det var mer enn god nok plass for vår vogn baki, men du bør nok prøve vognen i bilen før du kjøper. Det er nok ikke alle som får plass. Fungerte helt fint til vårt formål, men 5-serien er selvsagt en del større. Madammen syntest den er for stor, så da får vi nøye oss med 3-serien. Har nå byttet til E91, og det en noen % større.

Skrevet
Jeg har kjørt E46 touring med en barnestol i i et par år. Vi har en av de største bakovervendte stolene på markedet, og jeg hadde ingen problemer med å sitte i passasjersetet med mine 1,84 cm. Det var mer enn god nok plass for vår vogn baki, men du bør nok prøve vognen i bilen før du kjøper. Det er nok ikke alle som får plass. Fungerte helt fint til vårt formål, men 5-serien er selvsagt en del større. Madammen syntest den er for stor, så da får vi nøye oss med 3-serien. Har nå byttet til E91, og det en noen % større.

takk for din erfaring.. toppers..

det jeg og tenker er at den skal passe til formålet.. et barnesete er det plass til men hadde sett mørkt på to barneseter inni en e46 må jeg innrømme.. enten må en ned i motorstørrelse eller karosseri med tanke på pris.. har vurdert VW men kjenner det stemmer ikke helt... :mrgreen:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...