LiveFree Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Hva synes dere om fargede felger? Tenkte jeg skulle lakkere felgene på min LeMans blå 1-serie Kanskje i noe lignende farge eller i signalgul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 jeg digger at noen gjør noe utenom det vanlige med felgene, det gjør mye med bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 jeg digger at noen gjør noe utenom det vanlige med felgene, det gjør mye med bilen ja, enig. en kompis kjører en senket sølvgrå A4 med ornasje 18" og gule lyspærer i park og tåke, ganske kult egentlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skilbert Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Gjør det ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 dette er felgene som kommer til å bli lakkert i så fall. forslag til farge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Jeg mener du må senke bilen for at det skal bli bra med fargede felger.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Jeg mener du må senke bilen for at det skal bli bra med fargede felger.. Kommer justerbart senkesett på den i løpet av sommeren, ellers har jeg jo M-sport understell på den. Den er lavere på ekte enn på bildet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Da kan det bli bra Signalrød kanskje? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Syns nesten man må ha litt freshere felger enn det der om man skal sjokk-farge de.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Da kan det bli bra Signalrød kanskje? Signalrødt kan være kult, eller noe neongrønn aktig også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Bare ikke bruk lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ls44mm Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Tror jeg begynner å bli gammal, men svart evnt blått som matcher bilen er noe jeg maybe hade gjort. Føler de felgene er litt for "a4" for å kunne farge de i skrikende farger, da må du få noen fatlace/drift/jap/euro look aktik felger. Men igjen, åssen det kommer til å ses vet jeg ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Endring i planene. Snakket med han som skal hjelpe meg med å mattslipe og lakkering, de M-sport felgene blir kanskje litt for vanskelig for å få pent, så blir heller de jeg har på bilen nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Greia med knæsj farge på felgene, er at du MÅ ha noe annet i samme farge. F.eks splittere i front, diffusor, speilkapsler. Et eller annet. Da blir det med gjennomført enn kun felger. Du ser den blå E92'en har jo rosa felger, samt. rosa AE. Håper på å få gjort noe lignende denne sommeren med min bil og. Bare en annen farge Sett deg ned på finn.no/bimmers, og søk etter brukt diffusor du kan få billig, så kan du lakke den i samme slenger. Finn masse brukte deler, lakk dem i samme farge. Blir det ikke bra, er det bare å bytte tilbake Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Man trenger ikke ha noe annet i samme farge... ofte kan det ødelegge mer enn å gjøre det "gjennomført" Jeg har hatt hvite felger på min i mange år, og det har ALDRI vært en detalj som kunne passet i hvit på min bil... tvert imot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå