Larsrangoy Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Signalgrønn var kult Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Knall rosa er kult, slik magenta-farge! Peis på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Ja, du har jo endel bilder med forskjellige valg du nå, Marius :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Ja, du har jo endel bilder med forskjellige valg du nå, Marius :D Jo, jeg prøver bare å hjelpe å få et lite inntrykk av hvordan de forskjellige fargene blir. Jeg synes personlig at knall rosa var kulest om resultatet blir som vist. Trådstarter har vel sine meninger og det er de som telles, jeg håper bare jeg er til hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 13, 2012 Forfatter Share Skrevet April 13, 2012 Rått. Tror kanskje det blir noe lillagreier. Det var tøft til den dype blåfargen ikke lilla... la meg nå ha den type farge litt alene Har du lilla? Det er nok den fargen som passer best til min, i og med at jeg har en dyp blåfarge. Tenkte kanskje på noe Lamborghini lilla. Skal begynne å pusse ned felgene i helgen, så får se hva det blir. Hørt at fler mener jeg burde ta lilla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Rått. Tror kanskje det blir noe lillagreier. Det var tøft til den dype blåfargen ikke lilla... la meg nå ha den type farge litt alene Har du lilla? Det er nok den fargen som passer best til min, i og med at jeg har en dyp blåfarge. Tenkte kanskje på noe Lamborghini lilla. Skal begynne å pusse ned felgene i helgen, så får se hva det blir. Hørt at fler mener jeg burde ta lilla JA, lakkerte de for 2 uker siden... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larsrangoy Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 hvordan skal du lakere de? er vell bare pulverlakering som duger til felger sikkert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LiveFree Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 hvordan skal du lakere de? er vell bare pulverlakering som duger til felger sikkert? Blir vanlig lakkering. Mattslipe felgene, så grunning og lakkering. Vet om fler som har gjort det samme og resultatet har blitt bra. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå