Gå til innhold

Dagens firmabil: M5, SLS AMG, Panamera, 370Z, Bentley, SQ5

Mariuse34
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 47
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Det var en veldig god dag. Vi hadde tre ferrarier inne i forrige uke, og da hadde jeg en California og en 358 i 6 timer. Det var selvsagt et skikkelig kick, men det var større å endelig å forsøkt M5`en litt. Har kjørt mye rart, men aldri kommet meg bak rattet på en M5. Før igår. Eneste skumle var at det fossregnet i Oslo så det var mildt sagt et adrenalinkick å bare ha av ESP`en. Var på bane og kjørte M3 i Munchen for to-tre uker siden for jobb, men da var det liksom ikke busser og tunneler etc som man kunne "støte borti"...

Legger ved to bilder fra M3`ene og. Selv om de ikke ble veldig bra akkurat!

1zvxe8v70zt8a7e9b7ki.jpg

ivvl0b8k26p72wiqj8y0.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jobber egentlig som finansjournalist og dekker shipping for Finansavisen. Men jeg var prosjektkoordinator for Aftenposten Bil da de launchet på nettet for noen år siden. Derfor har jeg litt erfaring med biljournalistikk, kombinert med at redaktøren for Finansavisen Motor er en drit fet fyr som har skjønt at jeg har kontorets sterkeste bilinteresse (kanskje delt av Håkon på forumet her som jobber med design i FA) og liker å dele på jobben med meg og en annen journalistkollega.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...