Hankook Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Bestiller ofte fra koed, da jeg som oftest får en mye bedre pris, + leveringstiden er ca. 1. Uke så lenge det er på lager. Sammenlignet med GS. Synes jeg servicen er mye bedre. Da jeg som regelt treffer ett surt tryne i andre nede av telefonen. Back 2 topic. Koed er til og anbefale. Delen dukker alltid opp. Sent from my GT-I9100 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simpel Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Mener nå det er hyggelige folk på GS og jeg... Jæger sentrum og.. I det hele tatt er det mange hyggelige folk som driver med BMW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
S.Hafsmo Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Har ingen dårlige erfaringer med GS heller. De har og vist seg å være veldig konkurransedyktige på pris ved flere anledninger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Skal man ha deler kjapt er det jo like greit å bestille hos BMW-forhandler. Da får du delene med en gang evt etter 1-2 dager hvis de må sendes fra hovedlager. Bestilt for titusener hos Koed selv. Konge service hver gang. Kun en gang de var litt trege (2 uker) men bestiller endel sære deler så de er tilgitt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asv Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Prisene er det ikke noe å si på, men de har brukt sin tid og vel så det med levering med meg. Venta en gang 2 mnd på deler som igrunn ikke var noe spesielt... Ting tar tid, det forstår jo jeg, men det må da være mulig å sende en e-post som sier at det tar lenger tid enn den forventede leveringstiden som er oppgitt på nettsiden.... En annen ting er også fraktprisen. Om jeg bare skal ha noen små clips eller noe sånnt så er det latterlig dyrt med frakt. Da handler jeg heller på ebay eller gs.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Thundercoil Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Ja, koed har et rart system på fraktprisene sine. Dette kan du også bruke begge veier. Som oftest når jeg skal kjøpe noe dyrt/stort/tungt, legger jeg noe billig (som er lite og lett) i handlekurven først. Da betaler jeg kun frakt for den minste tingen Ellers er jeg også godt fornøyd med de årene jeg har handlet der. Omtrent månedlig. Kun én gang har det tatt lang tid (ca 2 uker), men da var det også sære deler jeg måtte finne med delenummer fra handlekurven. Som oftest er koed billigst, men pleier alltid å sjekke prisene hos GS også, så da sparer jeg litt hvis jeg henter det i GS butikken, fremfor koed som evt. blir dyrere pga frakten. Ellers har jeg kjøpt enkelte mekaniske originaldeler på ebay, også vært fornøyd der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 De svarer på mail/telefon så er bare å spørre/mase hvis du syns det tar lang tid. Klips og andre smådeler er jo bare å kjøpe hos forhandler. Går kjappere og er billigere enn GS (hvis man tar med frakt) Koed tar 211kr pr 20kg dvs veier pakken 19,99kg koster det 211kr mens veier den 20,01 koster det 422... Endel ting er også oppgitt med totalt feil vekt så gjelder å dobbelsjekke hvis fraktprisen blir helt urimelig (klips som veier 2kg stk osv) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
johnja Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Her var det mange positive tilbakemeldinger om koed. Da har nok bare jeg vært uheldig, kanskje det er jeg som er kødd Bestilte alpina front og dekor, det skulle ta et par tre uker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå