Gå til innhold

Bilsport Performance & Custom Motorshow 2012

FTE
 Share

Anbefalte innlegg

Ble litt tid til bilder også, her er et utvalg fra standen jeg hadde min bil i, http://www.oijoij-society.com :

s56jsy1jlamsqwjvsylx.jpg

Johan Lindebrink sin nesten 900 hesters M3:

xg9o8woqbsxucif1eq2c.jpg

Bora på luft:

8jgvrqjpr89ic0nmta2x.jpg

h9cgjx67u4hmvbcdcxpk.jpg

c2iium3metqq5yiqrxs6.jpg

f31ekxor5eo3oo3qe0vg.jpg

8ppvq24bpsdpus3qsdxd.jpg

Toyota K75 (..?) med 200SX motor, bygget for drifting:

1dnp2bhi1gz3b3dmkgm4.jpg

525 TD på luft og 11x19" bak:

w9bd0pdx890lkvr6wayh.jpg

Lexus på luft:

uh49twc23qlyphea7unl.jpg

Syk Volvo 240 med 11x17" RS bak og 9,5x17" foran! Denne blir fet når den blir ferdig.

zrnl7crcmcbztcotgsil.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var mye gromt der den helga!

Skal legge ut noen av bildene jeg tok =)

Var ute og kjørte i gatene på kvelden! Supra mk4, M3 (e36,e92), Skyline (r32,r33,r35), impreza, Rx7 over alt, omtrent alle med turbo! kom til og med en murcielago rullende ;) men nå skal det også nevnes at det var omtrent 10 volvoer mellom hver grombil :/

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler de som liker stance-sjangeren å sjekke ut http://www.oijoij-society.com

MYE gromt der. De skal også holde et stort treff ca 3 timer fra Oslo(på vestkysten) i august. I fjor kom det litt over 200 biler, og det ventes enda flere i år. Mer info om treffet kommer etterhvert, og da har jeg tenkt å lage en invite/event på facebook.

Har du ikke stance så slipper du heller ikke inn på treffområdet, så for å evt. kunne bli med i den gruppen må du vise hvordan bilen din ser ut før du "godkjennes".

Det hadde vært sykt kult om vi hadde samla en gjeng for å vise svenskene hvordan det skal gjøres! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Anbefaler de som liker stance-sjangeren å sjekke ut http://www.oijoij-society.com

MYE gromt der. De skal også holde et stort treff ca 3 timer fra Oslo(på vestkysten) i august. I fjor kom det litt over 200 biler, og det ventes enda flere i år. Mer info om treffet kommer etterhvert, og da har jeg tenkt å lage en invite/event på facebook.

Har du ikke stance så slipper du heller ikke inn på treffområdet, så for å evt. kunne bli med i den gruppen må du vise hvordan bilen din ser ut før du "godkjennes".

Det hadde vært sykt kult om vi hadde samla en gjeng for å vise svenskene hvordan det skal gjøres! ;)

Høres kult ut! Legg ut invite her på bimmers også, slik at dette ikke faller i glemmeboken.. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja, skal seff legge ut en "reminder"-tråd her inne også når jeg har fått litt mer håndfast info om dette treffet :)

Én ting er iaf sikkert - og det er at svenskene kan å bygge bil! ..selv om det også var MYE ræl på denne messa :P

- og med "ræl" så mener jeg naturligvis sirkusbilene som hadde for mye plast inn- som utvendig, for høyt innpress og flakes i lakken.

Amcars-delen derimot, der kunne man jo gå samme runden flere ganger uten å bli lei.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mer info om treffet kommer etterhvert, og da har jeg tenkt å lage en invite/event på facebook.

Har du ikke stance så slipper du heller ikke inn på treffområdet, så for å evt.

kunne bli med i den gruppen må du vise hvordan bilen din ser ut før du "godkjennes".

Er det royal stance du tenker på her? oijoij har jo en event på face..

Hvis jeg forstod det riktig så er den gruppen du har tenkt å lage en event/gruppe

som skal representere bimmers på dette treffet? hvor du avgjør om bilen har fitment?

Jeg er uansett med, jeg har fått skikkelige felger til den tid :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...