FTE Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Ble litt tid til bilder også, her er et utvalg fra standen jeg hadde min bil i, http://www.oijoij-society.com : Johan Lindebrink sin nesten 900 hesters M3: Bora på luft: Toyota K75 (..?) med 200SX motor, bygget for drifting: 525 TD på luft og 11x19" bak: Lexus på luft: Syk Volvo 240 med 11x17" RS bak og 9,5x17" foran! Denne blir fet når den blir ferdig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 ESS Tuning 5 serie på 21" Nautiluz sin E92 M3 Verdens feteste `68 Charger Noen kule biler på utsiden: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 den 242n var grom! hutte ture Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Var mye gromt der den helga! Skal legge ut noen av bildene jeg tok =) Var ute og kjørte i gatene på kvelden! Supra mk4, M3 (e36,e92), Skyline (r32,r33,r35), impreza, Rx7 over alt, omtrent alle med turbo! kom til og med en murcielago rullende men nå skal det også nevnes at det var omtrent 10 volvoer mellom hver grombil :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skeie`s-528IA Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 utruligt fete bilder hadde ikkje skada med mer volvo bilder va tøff den 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 242 har bmw motor og:) nydelig h-bjelke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Mye gromt her ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Anbefaler de som liker stance-sjangeren å sjekke ut http://www.oijoij-society.com MYE gromt der. De skal også holde et stort treff ca 3 timer fra Oslo(på vestkysten) i august. I fjor kom det litt over 200 biler, og det ventes enda flere i år. Mer info om treffet kommer etterhvert, og da har jeg tenkt å lage en invite/event på facebook. Har du ikke stance så slipper du heller ikke inn på treffområdet, så for å evt. kunne bli med i den gruppen må du vise hvordan bilen din ser ut før du "godkjennes". Det hadde vært sykt kult om vi hadde samla en gjeng for å vise svenskene hvordan det skal gjøres! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Så stanceworks la ut bilde av bilen din for noen timer siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikael-B Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Det hadde vært sykt kult om vi hadde samla en gjeng for å vise svenskene hvordan det skal gjøres! DET er jeg med på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Det hadde vært sykt kult om vi hadde samla en gjeng for å vise svenskene hvordan det skal gjøres! DET er jeg med på Må nesten få meg noen spacere skal jeg kvalifisere meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 11, 2012 Forfatter Share Skrevet April 11, 2012 Så stanceworks la ut bilde av bilen din for noen timer siden Se der ja, takk for tipset Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SondreLM Skrevet April 11, 2012 Share Skrevet April 11, 2012 Anbefaler de som liker stance-sjangeren å sjekke ut http://www.oijoij-society.comMYE gromt der. De skal også holde et stort treff ca 3 timer fra Oslo(på vestkysten) i august. I fjor kom det litt over 200 biler, og det ventes enda flere i år. Mer info om treffet kommer etterhvert, og da har jeg tenkt å lage en invite/event på facebook. Har du ikke stance så slipper du heller ikke inn på treffområdet, så for å evt. kunne bli med i den gruppen må du vise hvordan bilen din ser ut før du "godkjennes". Det hadde vært sykt kult om vi hadde samla en gjeng for å vise svenskene hvordan det skal gjøres! Høres kult ut! Legg ut invite her på bimmers også, slik at dette ikke faller i glemmeboken.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Jaja, skal seff legge ut en "reminder"-tråd her inne også når jeg har fått litt mer håndfast info om dette treffet Én ting er iaf sikkert - og det er at svenskene kan å bygge bil! ..selv om det også var MYE ræl på denne messa - og med "ræl" så mener jeg naturligvis sirkusbilene som hadde for mye plast inn- som utvendig, for høyt innpress og flakes i lakken. Amcars-delen derimot, der kunne man jo gå samme runden flere ganger uten å bli lei. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Mer info om treffet kommer etterhvert, og da har jeg tenkt å lage en invite/event på facebook.Har du ikke stance så slipper du heller ikke inn på treffområdet, så for å evt. kunne bli med i den gruppen må du vise hvordan bilen din ser ut før du "godkjennes". Er det royal stance du tenker på her? oijoij har jo en event på face.. Hvis jeg forstod det riktig så er den gruppen du har tenkt å lage en event/gruppe som skal representere bimmers på dette treffet? hvor du avgjør om bilen har fitment? Jeg er uansett med, jeg har fått skikkelige felger til den tid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå