Torek Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 "Royal Fitment", heter treffet. Her er filmklipp fra fjorårets treff: https://vimeo.com/28584482 - og du har så rett Jeg visste ikke at de fantes på facebook (http://www.facebook.com/OijOij) Neinei, jeg skal hverken avgjøre eller bestemme noe som helst, og vi skal heller ikke representere bimmers hadde jeg tenkt. Må jo prøve å få med så mange som mulig fra VW/Audi-klubben også. Det blir bare en vanlig gruppe slik at vi kan snakke sammen og planlegge turen nedover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
happY Skrevet April 12, 2012 Share Skrevet April 12, 2012 Åja, jeg bare lurte! Men er enig med at det bør være en viss standard! trenger vel ikke godkjenning på forhånd av oijoij? er vel bare å møte opp jeg gleder meg jeg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Ja, det er seff bare å møte opp, men hvis bilen ser ut som dette: ...så er man på feil sted Moro blir det iallefall! :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 13, 2012 Share Skrevet April 13, 2012 Noen bilder fra Sverigeturen Messas peneste? Min favoritt, Björks supra med 1295 hester Denne lille knerten hadde orion HCCA 2*15, løt syykt! Alpina! Lakkjobben sin det Jeg har en liten fetish for klistremerker, og fant interessen for dette! FTE! Alpine sin Passat CC UrQuattro! Denne bilen flytter seg, se tavla i bakgrunn E9 Qoute bakfangeren til amazonen "I eat supras for breakfast!" Elvis sin De Tomaso Pantera ! Alt utentatt stussen på var pent på denne golfen med rotiform felger Alle kjenner vel igjen denne? kompressoren til familiebilen over Fint å ha 435 hester i en motorsykkel! Den kjente Herbie fra DAL, Norge Fatter ikke hvorfor denne var utstilt! forferdelig stygg! Litt snacks utenfor bygget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Fine bilder, Michter! Dette her er seriøst noe av det råeste jeg vet om. Har så lyst på en sånn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Sykt mye kult, må prøve å få tatt turen en gang! Men må rette litt på deg, det du skriver er en 2002 turbo er da strengt tatt en E9.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Michter Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Fine bilder, Michter!Dette her er seriøst noe av det råeste jeg vet om. Har så lyst på en sånn. +1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nautiluz Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Mye fine bilder! Ser bedre ut på bilder enn i virkeligheten.. Hall A 70% søppel, og jeg som trodde Elmia hadde stil/klasse. Synd en ikke liker eldre biler bedre, der var det mye flotte bygg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå