m3ern Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Flott bil det der ja utfør planene dine så blir den helt kurant og sleng på noen m3 lykter og diffusor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Joda funke, e jo min første bil da Ja har tenkt på nye front lykter, sia det er Oneblock Angel Eyes på den nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Tenkte egentlig på baklyktene ser jo ikke frontlyktene engang Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Er ikke dette m3 lykter da ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Peak Skrevet April 10, 2012 Share Skrevet April 10, 2012 Nei, det er depo lykter. De originale E36 coupé lyktene, ser slik ut ; Disse blir som oftest kalt "M3 Baklykter" Selvom du også fikk levert M3 med orange blinklys i baklyktene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
m3ern Skrevet April 10, 2012 Forfatter Share Skrevet April 10, 2012 Aha kjekt og vite Men jeg liker de som står på nå, så jeg får heller spare pengene til frontlykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå