Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja jeg. :D

Ikke Usa speedo, og klimaen er det bare å bytte til auto. Viste ikke det når jeg bygde bilen.

Var en grei 318 og en fin og bra 03 M3 fra UK som vi brukte. Den var bra når vi solgte den, og sikkert det nå også.

Syns 330 ikke er gal pris for denne.

Skrevet

Og M5-speil, memory på passasjerstol og 2 vippehåndtak på førerstol. Er små detaljer, men nok til å skille en original fra en ombygd. :wink:

Mener det skal være denne bilen det er bygget på(?)

Flere bilder i denne tråden :wink:

Skrevet

Var PenguiN- sin jeg linka til :wink:

Og JO det er M5 replica-speil. De er mer klumpete og vipper oppover. Ser tydelig forskjell fra originale. :wink:

yqnjkep8crfmcl2wklp2.jpg

Skrevet

Er det mulig å ikke ha klima i så ny M3 :shock: . Fikk porche panamera og lamborghini murcialago på jobbe uten Xenon. hva er det folk tenker med når bestiller bil for par mill uten xenon,ryggesensor osv

Skrevet

Bilen er jo bygd på 318Ci og er mange av de som ikke har klima (den har ihvertfallAC da)

Syns det er litt slurv av de som bygger M3 å ikke finne biler med aut. klima å bygge på da dette er standard på M3.

Ikke alle som bryr seg om sånne detaljer, men i denne prisklassen syns jeg det er lov å sette visse krav :wink:

Skrevet

Hvordan blir det med forsikring på en slik ombygget bil? Står vel 318 i vognkortet med modifikasjoner? Hva solgte Yngve denne bilen for og noen som har en formening om hva Steinskjærbil har betalt for den? De har sagt de er åpen for bud, så vurderer å slenge inn ett. Bilen har stått leeenge i butikk uten at de har for solgt den så håper på å gjøre ett kupp. De var også villig til å ta min 3-serie i innbytte.

Skrevet

Er litt skeptisk når de har lagt en avis på gulvet på førersiden.

Lekker det vann inn?

Og de burde klart å ordne det defekte lyset på passasjersiden før salg:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...