Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Kommer noen ulyder fra understellet på bilen.Høres ut som det kommer fra høyre side foran,spesielt hvis jeg kjører på litt humplete grusveier.Har en følelse at det er ei foring som er slitt.Men kan ikke finne noe feil.På eu kontrollen fant de heller ingenting selv om jeg ba de kikke spesielt etter det.De anbefalte bare å bytte ut foringer en etter en til feilen forsvant...Noen som har vært borti lignende?

Skrevet

Sjekket diverse stag i forstillinga da? Hadde en sånn klunke-lyd selv på min gamle 320d, den lyden kom vel på bilen selv om den hadde gått ca. 30.000 km. Det var da et "kyllingbein", har veldig mange forskjellige navn. Sikkert noen som vet hva den heter hos de forskjellige butikkene hvis det er den :)

Skrevet

var du på mc donalds med bilen..?..:)

hvis de foreslår å bytte en og en foring generelt i understellet så har de prøvd å tjene penger på deg...

den spruddel snakker om er endeleddene(nr 5) på stabilisatorstaget og er i forbindelse med støtdemperene..

lr5g7wvyhgetpu1fkqc7.gif

Skrevet

endeleddene er like på begge sider..

som sanjinred sier sjekk at de er trekt til selv om vel egentlig ikke skal løsne.... skal du bytte ut ledd så må du ha nye muttere da disse er låse muttere..

jeg venter selv på alle disse nye delene fra koed å skal bytte ut til uken på min e46..

kan knipse noen bilder selv om youtube er full av videoer..:)

Skrevet

Sjekk stabbstagforingene (nr 2 på bildet) hvis det er slakk i disse, kan det gi overraskende mye lyd ved kjøring i humpler, hull osv..

lr5g7wvyhgetpu1fkqc7.gif

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...