Gå til innhold

Stygg baklykt

kristian_
 Share

Anbefalte innlegg

Kjøp deg våtslipepapir 1000 og 3000, husk og bruk mye vann, mat på med vann hele tiden med spruteflaske, masker rundt lykta godt med evt 3m teip, gjør dette først før du begynner.hvis du har poleringsmaskin så er det et pluss, kjøp deg 4" pad og plate, dette for du kjøpt på nærmeste bilrekvesita, så kjøper du deg scratch remover til lykt, og polish, jobb godt med 1400rpm med maskin, ikke legg for mye vekt på glasset, tørk godt av mellom hver step, hvis lykta fortsatt er matt etter første step, har du ikke jobbet produktet godt nok inn, da gjør du repitasjoner til lykta blir klar og fin igjen, så jobber du godt inn siste produkt.

Mange bilpleieprodukter som leverer dette, meguiars, 3M, autoglym, swisswax, osv, ta deg en tur på bilxtra, mekonomen osv disse har det meste av det du trenger.

Mvh Sindre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg gjorde et forsøk med Meguiar PlastX i dag, men blir nok kanskje litt våtsliping, eller at jeg kjøper meg maskin og arbeider inn produktet med det istedet. Er forsåvidt fornøyd med resultatet, men hadde håpet på å få tilbake litt mer av klarheten så det blir likt som baklykta.

Før:

7z747o7617v3bzfnujxb.jpg

Etter:

t59hvalev1zbp54pbwh6.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...