Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som topic, noen som kjenner han?

Har kjøpt en diff av han, sjekka litt han først og så han hadde noen dårlige men mest bra anbefalinger her inne så handla av han.

Ble noen PM'er men ble enige om at han skulle sette sammen diffen og sende den, ok tenkte jeg og overførte penger som avtalt,

Det var 18 Mars, har etter der ikke hørt noe som helst fra han, sendt utallige PM til han, ser han leser dem men ikke svarer, svarer heller ikke på telefon.

Er jo ikke snakk om så vannvittig med penger, rundt 1800 kroner, men mener bare det er skikkelig dårlig av han...

What to do?

Andreas.

• Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet
Ja jeg kjenner'n ;) Hyggelig kar :)

Ja klart du synst han er hyggelig når du kjenner han... :roll:

Oppsøk han du trådstarter om du har mulighet :)

Håper det ordner seg.

Skrevet
Jeg bare svarte på spørsmålet.. Hva er galt med det? ;)

Ingenting slik jeg ser det! Greit nok så har han tydligvis ikke vært helt ærlig men han er en hyggelig og grei kar. Dette burde ikke være en ren svertetråd, slikt har jeg lite til overs for [-X

Skrevet

Litt dumt å lage egen "tråd" om en person her inne, for så å snakke drit om han. Men for å være ærlig så har jeg hørt slike ting om han selv, at han kanskje ikke er så rask å levere sakene sine. Men alt som han skulle ha solgt har kommet til rette, så man kan stole på han ;)

Skrevet

Morty er ingen kjeltring ihvertfall.

Hadde det ikke vært for han, hadde jeg vel fortsatt betalt 13500,- for en girkasse jeg aldri hadde fått. ;)

Hvor rask/rotete han er vet jeg ingenting om, men etter min erfaring kan man absolutt stole på ham.

Skrevet
Jøsses! Har alltid sett på Morty som en en seriøs og ordentlig kar jeg :)

Han er en hyggelig gutt og grei men litt rotete av seg :P

+1. Bare legge til at er en hjelpsom fyr også :-)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...