mrrogne Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Hei nokken som veit kor eg kan få tak i utstyrsliste til min BMW ? Er en 91 mod 730 Eller om det er en måte å sjekke om rutene er originalt sota, fikk feil på rutene på eu pga soting men dei va usikkre om de va originalt eller ikkje Link to comment Share on other sites More sharing options...
hsd Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Bruk søkefunksjonen, da finner du både hvordan du kan gjøre det selv, eller hvem du skal kontakte for å få det gjort Link to comment Share on other sites More sharing options...
wagon Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 Bare å sende en PM så skal jeg finne utstyrsliste til deg Link to comment Share on other sites More sharing options...
-Roger- Posted April 14, 2012 Share Posted April 14, 2012 http://www.rubmw.ru/vincode/eng/ Skriv inn de siste 7 nr understellsnr Link to comment Share on other sites More sharing options...
mrrogne Posted April 14, 2012 Author Share Posted April 14, 2012 Takker Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts