Gå til innhold

Tommen325's 1992 E30 cab! Nå med M50!


 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 124
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

  • 2 weeks later...

Da er diffen kommet i hus. Tok av baklokket for å inspisere inni, og lakka det i samme slengen og fylte opp med ny olje.

Bilde av diffen:

1go8yd2trvz8tbuzegl3.jpg

Tok samtidig fatt i dekslene som ligger mellom eksos og mellomaksel. Di var blitt litt brune å stygge så jeg pusset det helt ned og lakket dem opp med samme gråfarge som lokket til diffen.

Før og etter bilder:

xle5tjzusjshd97bum9p.jpg

Etter:

r7ieff0j3w78ggegwp5x.jpg

3h60sg0ruvaiq8g1ufme.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snasent ;)

Takk for det!

så ikke at du skrev "lakkerte" så tenkte "hva i helvette har han pusset de dær med?!" Men ser nå at du lakket dem, ser bra ut :D

Hehe, dem er nok pusset og lakkert ja. Lånte en pussemaskin fra Benny, kaller vell den for negermus om jeg ikke tar helt feil?

Grunnet med noe ruststopp grunning og lakket med vanlig grå lakk.

Tøøft ;)

:D

Er det noen her som har klart å fått på plass en luftfilterboks i en E30 med m50? Isåfall er jeg interisert i å høre vilken boks det var. :D

Ja, orginalboksen fra e36 m-50

0qwzvs1n2t9ki97pe382.jpg

Dette lurer jeg også på! Prøvde på den originale E30 boksen, men det var ikke snakk om. (Passer jo heller ikke på LMM)

Så hvis noen vet om en boks som passer så vil jeg høre det!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du ser det på bilde der at vi brukte den originale boksen fra 325i e36. Bare å sette rett på.

Misforstod deg litt først. Trodde du lurte på om jeg viste om det var plass. Ser jo på bildet at det skal gå. Da blir det en sånn om dem steiler på biltilsynet for det åpne filteret.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Fint og flott d me d luftfilterboks, men stiller spørsmål med e30 som har abs enhet, da kan du bare glemme å skvise neddi en slik luftfilterboks. Tror ikke biltilsynet kan påtvinge deg en luftfilterboks der det ikke er plass til en..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, du ser det på bilde der at vi brukte den originale boksen fra 325i e36. Bare å sette rett på.

Den på bildet der har vell kanskje ikke ABS? Det har jeg på min og den styreboksen der tar mye plass!

Tøff bil du har - følger med

Takk for det! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...