Clerion Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 FOR ALL DEL! Ikke hør på MikaelR! Kunne drept for å hatt de orginale skiltene til min. Eu-skilt hører absolutt ikke hjemme på en E30. Fæle greier spør du meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Var og henta nye skilt i dag.. Tallene på di gamle bynte å bli borte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 Angrer på at jeg ikke bare meldte dem stjålet. Da kunne jeg bare tatt vare på dem. Men, di nye skiltene er jo aluminium. Eneste problemet med dem er det der flagget som er på... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MikaelR Skrevet Juli 16, 2012 Share Skrevet Juli 16, 2012 Ka med å dra på bokstavfrabrikken å få laga retro skilt? e mange som har gjort det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 16, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2012 http://www.lator.no/display.aspx?menuid=31 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 21, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2012 Bilde av symaskinen som mest sansynelig blir utbyttet i nærmeste framtid! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 Da er det avgjort at det kommer en litt mer spennende update i løpet av dagen/ morgen dagen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2012 Share Skrevet Juli 23, 2012 Kommer det 325 motor i den nå ja? Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 23, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 23, 2012 24 ventiler er vell stikkord ja. Kommer en større update i kveld da jeg skal å hente donorbil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 24, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 24, 2012 Da var både motor i donor og motor i caben kommet på paller! Blir nok nedsenking av M50 i morgen kveld! Kommer bilder etter hvert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 26, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2012 Da har jeg funnet ut at jeg er verdens dårligste til å lage prosjekt tråd. Har jo ikke fått tatt noen bilder underveis nesten. Eneste bildet jeg har foreløpig er et av hvordan bilen så ut da vi avslutta skruinga i går kveld. Som dere ser så er motorn på plass i bilen så nå gjenstår det bare å sveise om giroverføringen, koble opp radiator, løfte opp mellomaksel og koble om noen ledninger. Ser fram til oppstart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet Juli 30, 2012 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2012 Noen som har peiling på om man må bytte ut turtelleren som står originalt i en 318 altså 4 sylindret motor med en fra for eksempel 320? Motorn jeg har satt i er chipa, har vassere kammer og porta topp, så den kutter ikke før 8200rpm. Men fortsatt tror jeg turtelleren er helt feil.. Legger med et bilde når jeg drar den nesten helt ut et gir: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet August 7, 2012 Forfatter Share Skrevet August 7, 2012 Er paa jakt etter en diff med 3.07 utveksling eller lavere. Ta gjerne kontakt om du har en, eller vet om noen som kan ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
APedersen Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Fy faen så rått Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
martinwenberg Skrevet August 18, 2012 Share Skrevet August 18, 2012 Nice!! Mye jobb å bytte? Måtte du modifisere motorfester osv? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå