panzerkeiko Skrevet April 14, 2012 Share Skrevet April 14, 2012 Hei alle sammen... fint forum dette med mye nyttig info... Men jeg trenger hjelp til å finne denne oringen som sitter i lokket på dieselpumpen og den er vanskelig å finne..Er det noen som veit hvor jeg kan få kjøpt den?? Mvh Raymond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2000Touring Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Har du sett her: http://bmwfans.info/parts/catalog/ Hva slags motor har du? M47 520d, M57 530d, M57 525d, M51 525tds Siden du snakker om under lokket, så antar jeg at du snakker om en tds? Hjelper sikkert ikke så mye dette heller? http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/Sedan/Europe/525tds-M51/LHD/M/1998/february/browse/fuel_preparation_system/diesel_injection_pump/ Hva med å ta med deg O-ringen til eksempelvis TESS, og få en maken? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 ja du viser riktig bilde.. M51 525tds.. har sett og på realoem men finner ikke noe der eller andre plasser... de vil jo egentlig at en skal kjøpe en ny pumpe men den er ikke gratis.... vet om flere som har hatt samme problem.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 hvilket lokk, helt øverstes (tynt), eller det litt tjukkere med svart boks/ledning på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 ja... skrudd fast med 4 skruer loddrett og derav en spesial skrue Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 ? hvilket lokk? det er to. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 dette lokket som pil til nr 1 peker ned på ca.. http://bmwfans.info/parts/catalog/E39/S ... tion_pump/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thorbis Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 jeg fikk tak i det på ei lokal ring diesel sjappe her i hønefoss. hørt med bmw eller opel? de har samma motor. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 tviler på bmw.. finner ikke noe på gsbildeler og andre plasser... men skal høre med opel... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aroid Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 Delenr for rep.kit: 2467010003 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 takk.. hvor bestiller jeg den ifra?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 fant men tuuuuseeeen takk for kjapp hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRF Skrevet April 15, 2012 Share Skrevet April 15, 2012 SERIØST??!! hvilket av de to lokkene? jeg kan si deg hvor du får rep kit, men dersom det er det nederste bøt du (åpenbart) ikke gjøre dette selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
panzerkeiko Skrevet April 15, 2012 Forfatter Share Skrevet April 15, 2012 nei det øverste... har hatt opp det før.... men skaffet sett nå... så tvinne tommler i mens Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå