SigurdE36 Skrevet April 16, 2012 Share Skrevet April 16, 2012 Ifølge Facebooksida virker det som om det er en 335XIAT oppggradert til 430hk. Grei familiebil http://www.facebook.com/media/set/?set= ... 659&type=1 Såpass ja, ganske grom bil da. Men de nye ssp merkene var ganske stygge. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 16, 2012 Forfatter Share Skrevet April 16, 2012 Var mye bra biler her håper vi får enda flere bimmere neste treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Endelig fått rota meg til å se gjennom bildene, her har dere noen av de som blei tatt av fruen og meg på søndag Det var i vanskeligste laget å ta bilder av kolonnekjøringa fra telemark, siden bilen min hopper og spretter som den gjør, men det blei noen Om du lurer på om jeg har bilder av din bil, men den ikke har blitt lagt ut, så send meg en pm så skal jeg ta en titt http://www.flickr.com/photos/erikjunior ... 836226315/ Feel free to add me as a friend on flickr IMG_6909 by ErikJunior, on Flickr IMG_6916 by ErikJunior, on Flickr IMG_6927 by ErikJunior, on Flickr IMG_6936 by ErikJunior, on Flickr IMG_6992 by ErikJunior, on Flickr IMG_6991 by ErikJunior, on Flickr IMG_6976 by ErikJunior, on Flickr IMG_6975 by ErikJunior, on Flickr IMG_6971 by ErikJunior, on Flickr IMG_6970 by ErikJunior, on Flickr IMG_6968 by ErikJunior, on Flickr IMG_6940 by ErikJunior, on Flickr IMG_6935 by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 noen her som har noen bilder av den blåe e34`n som stod ved teltet som kanskje kunne sendt de til meg på PM eller mail? har ingen bra bilder av den, så hadde vært morro og hatt noen som er bra.. ikke de beste bildene men.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Tok ikke noen bilder, men fant bilen din på film Her har du en skjermdump fra GOpro kameraet. GO_PRO_1205 by ErikJunior, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tzunami Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Tok litt bilder, men har ikke tid til å sladde skilter, så har lastet de opp i en skult mappe på picasa, så de som vil ha link kan få tilsendt på pm:) har av din også Joachim, sender deg link i ettermiddag;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 Tok litt bilder, men har ikke tid til å sladde skilter, så har lastet de opp i en skult mappe på picasa, så de som vil ha link kan få tilsendt på pm:) har av din også Joachim, sender deg link i ettermiddag;) Jeg tar gjerne en link Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Send gjerne en link til meg og Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik89 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Et lite klipp av e30'n som tusla sakte avgårde etter premie utdelinga ;P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kekkonen Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Tok litt bilder, men har ikke tid til å sladde skilter, så har lastet de opp i en skult mappe på picasa, så de som vil ha link kan få tilsendt på pm:) har av din også Joachim, sender deg link i ettermiddag;) Send meg en link a Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Kristian Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Tok litt bilder, men har ikke tid til å sladde skilter, så har lastet de opp i en skult mappe på picasa, så de som vil ha link kan få tilsendt på pm:) har av din også Joachim, sender deg link i ettermiddag;) Send meg en link a meg også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommen325 Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Et lite klipp av e30'n som tusla sakte avgårde etter premie utdelinga ;P Rått! Ser ut som han var nært nok den sykkelen på slutten da! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet April 17, 2012 Forfatter Share Skrevet April 17, 2012 jeg filmet omtrent rett ved der det holdt på å smelle var greit nærme, ca 1 1/2m! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joachim sørlie Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Må ha driti i buksa begge to som satt på sykkelen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kny Skrevet April 17, 2012 Share Skrevet April 17, 2012 Hehehe, var ikke langt unna der nei Vet ikke hva jeg hadde gjort hadde jeg lunka i 45 km/t på en moped og hørt den lyden bak meg xD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå